Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je hebt dus echt die ombouwset nodig, of je moet de humane hartslagmeter van de Garmin gaan verbouwen (kan ook, maar dan is hij wel "onherstelbaar beschadigd" zeg maar
). Bij die ombouwset zitten trouwens weer nieuwe electroden!
). Daarnaast ben ik bang voor drukkingen door het dikke gedeelte waar de batterij zit. Nina_rex schreef:Nee SBL hij doet het niet hoor met de Garmin, die is nl. gecodeerd.Je hebt dus echt die ombouwset nodig, of je moet de humane hartslagmeter van de Garmin gaan verbouwen (kan ook, maar dan is hij wel "onherstelbaar beschadigd" zeg maar
). Bij die ombouwset zitten trouwens weer nieuwe electroden!
Ik heb de ombouwset overigens direct bij V-Max besteld in de VS, dan is hij een heel stuk goedkoper. Je hebt natuurlijk wel (flinke) verzendkosten, maar je hoeft volgens mij geen invoerrechten meer te betalen onder de 150 euro ofzo. Ik heb toen ook geinformeerd voor een setje zonder electroden, omdat ik die ook al had. Maar dat scheelde niet zo enorm veel in prijs, en toen heb ik toch de hele set genomen, om de oude hartslagmeter ook nog gewoon te kunnen gebruiken.
Een nog intacte hartslagmeter met een langere elastieken band kun je inderdaad proberen, maar die doet het bij mijn paard niet goed zodra hij in beweging komt, dan verliest hij de verbinding of krijg je rare waarden (220 in stap enzo). Daarnaast ben ik bang voor drukkingen door het dikke gedeelte waar de batterij zit.
Nina_rex schreef:Ik heb de ombouwset overigens direct bij V-Max besteld in de VS, dan is hij een heel stuk goedkoper. Je hebt natuurlijk wel (flinke) verzendkosten, maar je hoeft volgens mij geen invoerrechten meer te betalen onder de 150 euro ofzo. Ik heb toen ook geinformeerd voor een setje zonder electroden, omdat ik die ook al had. Maar dat scheelde niet zo enorm veel in prijs, en toen heb ik toch de hele set genomen, om de oude hartslagmeter ook nog gewoon te kunnen gebruiken.

SBL schreef:Ik dacht dat de Garmin een zender en een ontvanger had. Vandaar dat ik het idee had om de borstband van de Garmin gewoon samen met de ontvanger te gebruiken.
Uiteindelijk wel gewoon aangekomen, maar niet echt fijne service vond ik.