Ervaring gezocht! Kennis maken met de endurance

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Ervaring gezocht! Kennis maken met de endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 09:48

Graag wil ik bekijken of endurance rijden iets voor mij is :D . Daarom wil ik graag eens een dagje mee lopen om te bekijken wat het allemaal PRECIES inhoudt. Wie heeft een goed idee om mij hier kennis mee te laten maken? En met WIE mag ik een dagje mee lopen? Het gaat mij dus niet om het groomen maar om de technische kant zoals training, te gebruiken tuig (en waarom), voer, type paarden, dingen om rekening mee te houden, ervaringen, enzzzzzz. Graag omgeving Deventer.

Groejes

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 09:52

Ik zou zeggen: kom volgende week zaterdag (de 26e) naar de wedstrijd die vanaf de manege in Haarle plaatsvindt. Kijk eens rond op het hoofdterrein en in het veld, stel vragen etc. etc.

Je mag ook best een keer bij mij op stal langskomen (omgeving Deventer), ik wil je best bijpraten en wat dingen laten zien, altijd leuk. Maar het meeste zie en leer je toch in de praktijk, dus kom gewoon eens naar een wedstrijd. :j

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:05

No_No schreef:
Graag wil ik bekijken of endurance rijden iets voor mij is :D . Daarom wil ik graag eens een dagje mee lopen om te bekijken wat het allemaal PRECIES inhoudt. Wie heeft een goed idee om mij hier kennis mee te laten maken? En met WIE mag ik een dagje mee lopen? Het gaat mij dus niet om het groomen maar om de technische kant zoals training, te gebruiken tuig (en waarom), voer, type paarden, dingen om rekening mee te houden, ervaringen, enzzzzzz. Graag omgeving Deventer.

Groejes

dit komt allemaal aan bod in de clinics die ik organiseer, ik zou zeggen kom er 1 een keer volgen ;)