Wie doet mee in Virton (Belgie)?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SFCAP

Wie doet mee in Virton (Belgie)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 07:08

Hey,

Ik vroeg mij af wie mee gaat naar virton de 20ste. Yves Gomezee is namelijk afgelast wegens te weinig deelnemers (23)...

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:13

Wij niet, de week erna is Lichtaart en dat is voor mij toch een klassieker geworden :D , en daarbij is Virton voor ons een stuk verder weg. Wel een mooie streek zag ik, toen we op vakantie gingen kwamen we erlangs.

SFCAP

Re: Wie doet mee in Virton (Belgie)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 12:32

Ja, tis idd ver hé, ook voor ons...

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:28

Ligt er natuurlijk ook aan wat je wil, bijv. ik ben eens naar Hour geweest dat was ook ver, maar zeker de moeite. Toen deed ik 60 km, maar voor bijv. 30 of 40 km ga ik niet meer dan 2 uur enkele reis rijden. Zeker als er een week later een leuke wedstrijd op een uurtje rijden is.

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 16:25

neen, hier zouden we dat ook niet gedaan hebben . wou de 60 in YG (was ideaal geweest, op 10 min rijden) rijden, maar door annulatie het eerst volgende genomen (die daarop is enkel Mirwart dichterbij, maarja dan moet hij weer nieuwe ijzers op, dus maar besloten dat we er een weekend uitstap van maken) Wij rijden er 2, 5 uur over naar Virton, dus ik hoop dat het pacour de moeite waard is en dat we het goed uitrijden...