Wedstrijdfilm Soest beschikbaar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 17:15

Tijdens de wedstrijddag op zaterdag 25 juli is er een filmreportage gemaakt en deze is nu beschikbaar! Er is een preview te bekijken op onze website, zie voor meer informatie: http://www.endurancesoest.nl/page19.html

Achtergrondinfo
Enkele maanden voor de wedstrijd hadden we een bericht op marktplaats gezet met de vraag of er iemand kosteloos een reportage wilde maken van de wedstrijddag. Twee dagen voor de wedstrijd werden we verrast door een mailtje in onze inbox. Machiel Ruyterkamp was bezig om zijn portfolio uit te breiden, hij was niet bekend met endurance maar het leek hem leuk om langs te komen om een reportage te maken…

Op zaterdag 25 juli is hij, gewapend met routekaarten en een lunchpakket, zeer fanatiek aan de slag gegaan. Hij was als één van de allereerste aanwezig op het wedstrijdterrein en heeft van de aankomst van de eerste trailers om 6 uur ’s ochtends, de voorkeuring, start, P/A, vetgate, finish en nakeuring, tot het vertrek van de laatste trailers na de prijsuitreiking staan filmen! Dit heeft een prachtig totaalbeeld van de wedstrijd opgeleverd, een dvd van 38 minuten.

Het filmpje is zeer geschikt om nieuwelingen (of vrienden, familie ) te laten zien wat er allemaal gebeurt tijdens een wedstrijddag. Veel plezier met het bekijken van de film!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:43

Jammer dat de preview alleen met Quicktime te bekijken is.
Aangezien ik niet van plan ben het zoveelste pakket op m'n PC te zetten laat ik hem dus maar lekker aan me voorbij gaan.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 20:42

Ibbel schreef:
Jammer dat de preview alleen met Quicktime te bekijken is.

Ik liep bij mijn andere pc tegen hetzelfde aan en had deze opmerking vanmiddag dus al doorgegeven aan de maker. Als het goed is zit er nu een downloadknop bij. Je hoeft dan niet af te spelen met quicktime maar je kunt de preview opslaan op je eigen pc en dan kiezen waarmee je het afspeelt.

Mocht dit problemen opleveren dan hoor ik het graag. De preview geeft al een leuke impressie dus wel zo leuk als veel mensen die kunnen bekijken 8-)

Ibbel

Re: Wedstrijdfilm Soest beschikbaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 08:31

Fijn dat het snel is aangepast. Helaas heeft het bestand een extensie/format waar mijn laptop nog steeds niets mee kan.

mandymonica

Re: Wedstrijdfilm Soest beschikbaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:29

Ik ben een redelijke digibeet Ibbel, maar heb het filmpje toch aan de praat gekregen! Er is alleen een mogelijkheid om "iPod/iPhone" aan te vinken bij de download, maar op mijn gewone Windows-computertje draaide de promo vervolgens als een zonnetje!

Ach, als je nieuwsgierig bent kan je altijd de film nog gewoon aanschaffen ;-)

Even voor de duidelijkheid: de verkoop van de film staat wel op onze site, immers, waar zou 'ie anders aangeboden moeten worden, maar gaat verder wel volledig buiten ons organisatoren om! Dus vragen, opmerkingen enzovoort met betrekking tot de opnamen rechtstreek bij Machiel plaatsen, zijn contactgegevens staan op onze site!