GPS, afstandsmeter, hartslagmeter en lage prijs in een?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

palham

GPS, afstandsmeter, hartslagmeter en lage prijs in een?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 16:59

Heb in Soest een heerlijke eerste endurance wedstrijd gereden en ik ben verkocht! Dus ik ga verder in de endurance. Nu heb ik zelf een oude GPS van Garmin in de vorm van een 'telefoon' en een oud hartslagmeter horloge. Omdat ik toch wat meer wil gaan trainen, ook in onbekend gebied en ik een navigatiegevoel van het jaar 0 heb, ben ik op zoek naar een horloge, waarmee je de hartslag kan meten, de afgelegde afstand, de gemiddelde snelheid kan lezen en digitale kaarten kan lezen van het gebied, waar ik ben. Momenteel kan ik routes op mijn compu maken en dan in mijn telefoon-GPS inlezen. Dit wil ik ook kunnen met mijn GPS/afstands/hartslagmeter horloge. Bestaan zulke horloges? Welke zijn goed en voor een aardige prijs? Waar moet ik naar kijken?

e_horse

Re: GPS, afstandsmeter, hartslagmeter en lage prijs in een?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:09

Ik heb de Forerunner 305 nu een jaar of 2. Dat is een erg fijn ding. Hartslag en afstandsmeter. GPS: niet zo'n kaart (zoals in de wandelgps bv. Misschien dat er weer een duurdere versie is waar dat wel in zit. Maar dan wordt het wel een groter horloge, als het al in een horloge past), maar wel een kompas en je kunt punten/routes invoeren. Hij houdt wel bij waar je bent/bent geweest en dat kun je daarna op je computer (ook in Google Earth) nazien.