Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik kies niet voor een horloge! Ik zit meer aan een draagbare Garmin te denken. Ik heb namelijk ook al mijn hartslagmeter om mijn pols. willeke_nijs schreef:mjah maar een kaartmodel is eigenlijk ook niet echt van doen vind ik, als ik gewoon weet welke richting ik uit moet (compas met pijl) dan zal 'k de weg wel vinden.
Linda, als je wil, ik heb hier nog een magallan sportak Pro liggen. Hij mag weg voor 150 euries.
Het is ook een draagbare en met kaarten, voor de rest kan die alles wat de garmin kan. Ik vind em gewoon niet handig te paard juist omdat ik een pols gps verkies. Er kan een touwtje aan om hem om je hals te hangen, maar hij kan evengoed in je jaszak en is waterdicht. Dus als jij een draagbaar ding verkiest is dat mss nog iets voor jou. Wil em zondag anders wel even meenemen zodat je'm eens kan zien.
Heb hem maar 1 keer gebruikt om te proberen.
voel ik me net een opgetuigde kerstboom
SuSEQ schreef:Inderdaad, eens je GPS fix hebt, gaat hij op de timer staan en dan druk je op OK. Er verschijnt dan een tijdelijk kadertje "Timer started" en boven het antenne symbooltje verschijnt een klokje. wil je de timer stoppen, druk je nog eens op OK. Dan gaat het symbooltje van de klok knipperen en krijg je een kadertje "Timer stopped".
Wil je de rit beëindigen, dan stop je de timer en druk je op ESC; er zal dan gevraagd worden of je de training wenst op te slaan of wil voortdoen. De training weggooien kan enkel door ze eerst af te sluiten en op te slaan.
Als het geheugen van de GPS volgelopen is (bij mij was dat na een keer of 20 hetzelfde rondje van ongeveer 12km), valt de timer gewoon stil; je krijgt er geen melding van.
Altijd handig het van kennissen te horen, scheelt me veel lezen
Aangezien ik een plaatjes kijker ben.......... griebels schreef:Die 700, is die hartslag voor mensen of voor paarden?
en is de batterij goed te vervangen?

griebels schreef:Nu nog een winkel vinden waar ik ze kan halen
Ik zit niet ver van de grens van Belgie af (Belgisch Limburg), heeft iemand een tip waar ik ze kan halen?
Thanx alvast!
griebels schreef:Thanx!