Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iana schreef:hoi,
op zondag 3mei? vet2000?
jaja ik doe mee en ik zocht ook iemand, wil het wat rustiger rijden. Ben vorige keer meegereden met vrienden maar ik vond het tempo wat hoog liggen...ze reden echt op de minimumtijd en dat was zwaar voor de eerste keer vond ik.
Ik doe enkel mee voor het plezier...niet voor te winnen![]()
Dus als je zin hebt kunnen we samen vertrekken, voor mij is het de 2de keer dan

iana schreef:OK !!!
Wij begrijpen elkaar, dit is dan afgesproken
op de site van vet2000 klik je fotoboek en dan schilde 2009 kan je mij zien op foto 17 en 28
gewoon in de eerste kolom naar beneden tellen
Ik zal proberen mijn gsm nr via pb door te mailen
groetjes Ingrid

:/ 
, het gaat de eerste endurance zijn voor mijn paardje. Eigenlijk valt het iets te vroeg voor ons, maar parcours loopt bijna voorbij ons huis, dus dat kunnen we niet laten!
vertigo schreef:Hier nog iemand die van plan is tegen de maximumtijd te rijden, het gaat de eerste endurance zijn voor mijn paardje. Eigenlijk valt het iets te vroeg voor ons, maar parcours loopt bijna voorbij ons huis, dus dat kunnen we niet laten!
Heel zeker weet ik het pas volgende week, zal niet alleen van Guaranhao afhangen, maar vooral van hoe het met mijn conditie is

vertigo schreef:Hier nog iemand die van plan is tegen de maximumtijd te rijden, het gaat de eerste endurance zijn voor mijn paardje. Eigenlijk valt het iets te vroeg voor ons, maar parcours loopt bijna voorbij ons huis, dus dat kunnen we niet laten!
Heel zeker weet ik het pas volgende week, zal niet alleen van Guaranhao afhangen, maar vooral van hoe het met mijn conditie is

?
Soms om gek van te worden

).