Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Inmiddels ben ik gewend en rij ik er lekker mee. 
)
Lenneke_ schreef:Je zou ook eens bergschoenen kunnen proberen, die zitten heel stevig
Charissa001 schreef:En heb je ze al uitgepobeerd? Ik heb er tot nu toe nog niets van gehoord. Hoelang duurde het bij jou voordat ze werden geleverd? Wil ze graag van het weekend uitproberen dus ik hoop dat ik ze voor die tijd heb.
Maar ik heb er al eerder mee gereden (zo'n 3 jaar ofzo
)Charissa001 schreef:Bedankt voor de reacties. Op http://www.equestriannomads.nl heb ik de flexrides met korf besteld. Daar mag je ze ook een week uitproberen. Ik kan dan mooi kijken of het voor mij helpt. Stevige schoenen is misschien ook een goed idee. Ik rijd nu altijd met laarzen.
Charissa001 schreef:Ik woon in Purmerend (vlakbij Amsterdam) en hier is naar mijn weten geen winkel in de buurt die ze verkoopt. Ik heb ook maat 38,5 en smalle voeten dus ik denk niet dat dit een probleem is. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit met schoenen gereden. Ik rijd altijd met laarzen. Met welke (berg)schoenen rijden jullie en waar hebben jullie die gekocht?