Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

??
. Dat is aan het eind van ons buitenrij- en dagritten seizoen en zijn onze paarden in superconditie
Nicole85 schreef:Misschien in 2009 een oefenendurance en in 2010 voor het echie??

Nicole85 schreef:Weet iemand waar Winnene ligt?
Hopelijk, als alles goed gaat, daarna in Spa en Recht. En vanaf dan proberen we zoveel mogelijk te doen wat haalbaar is (qua autorijden en qua Falco's toestand)
, er is toch juist genoeg mogelijkheid in Belgisch Limburg? Zeker als je de LRV-wedstrijden erbij in beschouwing neemt als oefening. In W-Vl was er tot nu toe helemaal niets, dus daar is het extra welkom!
Tieneke schreef:Jammer voor Belgen in bv Limburg die ook willen beginnen, dat de oefenendurance in Beernem zo ver weg is. Met trailer is het van bij mij toch dik 2 uur rijden en dat zien ze hier niet zo zitten (want je moet nadien ook nog terug..) . Al snap ik wel waarom het in W-Vlaanderen is dit jaar. Iets centraler was gewoon voor iedereen haalbaarder geweest...
Volgens mij zit jij een stuk centraler en heb je meer wedstrijden in de buurt.
De Panne (95 km) was destijds ook op rij-afstand, maar is meer een pittige wedstrijd. Stekene was ook goed te doen (km of 55) , alleen jammer erg laat in het jaar + is dit jaar afgelast meen ik. Lichtaart is ook nog wel het overwegen waard, maar 130 km.Tieneke schreef:Ja, daarom dat ik ook zeg dat ik het ook wel begrijp, omdat er in W-Vl nog niks was. Maar een echte oefening om alles te leren kennen, vooral voor mijn paard, (ipv gewoon een echte wedstrijd mee te doen) had ik toch fijn gevonden. Als een oefenendurance hetzelfde was geweest als een echte wedstrijd, was er geen oefenendurance nodig geweest
To finish is to win, en of dat nou binnen de gestelde tijden door de organisator is, of binnen je eigen gestelde tijden? Mijn laatste wedstrijd ben ik ook afgekeurd op hartslag. Boeit me niet. Voor mij heb ik gewonnen, want ik heb een wedstrijd volledig uitgereden op een acceptabel tempo. Haar hoge hartslag had ik al verwacht, en hij zat er maar iets boven, wat ik gezien de situatie heel acceptabel vond. Amanda kon nog zeker door, het was niet dat de wedstrijd teveel voor haar was.
Ik bedoel alleen dat ik en anderen in deze provincie of zuidelijker in het land ook beginners zijn. Een hoop locaties liggen centraler, voor mensen uit W-Vl èn de rest.
Het had gewoon centraler voor alle Belgische beginners gekund. Maar er zijn altijd mensen die op de één of andere manier uit de boot vallen door de afstand en soms zal ik dat zijn (zoals bij de oefenendurance) en andere keren zal jij dat zijn omdat jij ook in een "moeilijkere" regio zit.
Het is dus echt niet mijn bedoeling om van een mug een olifant te maken.
Ik zal op veel wedstrijden meer dan 130km moeten rijden
En wat is centraal? Hangt ook van zoveel dingen af. )