Veiligheidsbeugels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SFCAP

Veiligheidsbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 09:42

Hey,

Ik ben aan het nadenken over de aanschaf van veiligheidsstijgbeugels ...

Die van Podium met korf vind ik wel leuk uitzien, maar wat zijn jullie ervaringen daarmee of met andere types.

En prijs - kwaliteit?

willeke_x

Re: Veiligheidsbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:19

Ik wil de elastosteps, maar dat is meer omwille van m'n blessure... Ben bang te blijven hangen en mag niet meer rijden zonder vering. Ik zou bij endurance beugels wel altijd kiezen voor een korf erop om te voorkomen dat je voeten te diep in de beugels raken.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:58

Ik heb de Flexrides, vind het heel fijn dat ze veren. Heb ook een paar keer met EZ rides gereden, maar die vond ik niet fijn, ik vond ze te breed.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:22

Lenneke, in welke mate veren ze eigenlijk? Ik ben nog op zoek naar wat minder dure beugels voor m'n stockzadel.
Waar zit juist die vering?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 07:36

Ik heb EZ rides. Eerst met korf, nu zonder. Vind het hele fijne beugels, geen pijn in mijn knieen meer na lange ritten. Ik ben van de korf afgestapt omdat ik mijn voet net niet ver genoeg in de beugels kon doen,en net niet scheef genoeg. Ik kreeg daardoor slapende tenen, heel vervelend. Zonder korf kan ik mijn voet neerzetten waar ik wil, dus geen slapende tenen meer Lachen