Marije_jiplover schreef:Zelf niet fit genoeg om te trainen voor endurance (of te starten) en pony daardoor ook niet fit genoeg, maar wil deze mooie nieuwe wedstrijd wel graag een warm hart toedragen, dus als vrijwilliger.
Heb je nog wel start plannen evt dit jaar?

Ze loopt in ieder geval niet als een giraffe rond, maar ze is nu zo druk en gek dat je er eigenlijk zo min mogelijk aan moet zitten anders word ze boos. Madam is echt een duiveltje op het moment
Ik rijd haar eigenlijk vnl op zit en stemhulpen buiten
Ik heb een best strak schema voor Clara, ook ivm haar artrose, en op de dagen dat ik niet of kort rijd, loop ik zelf hard dus ik probeer zo min mogelijk mijn trainingsdagen te schuiven, zelfs als het rukweer is. Goed voor de mentale training zeg ik dan maar
Maargoed, door het koude weer en harde wind had ik echt een bommetje onder me en ze stond in de eerste vijf minuten al twee keer in shock stil want ze zag .... wandelaars
Ze 'mag' eigenlijk niet zo hard van mij, maarja maar even lekker laten lopen zolang ze het niet te gek maakt en we konden zelfs wat stukjes bergafwaarts draven wat ze een paar weken geleden echt nog niet kon.
Verder durf ik niet te veel te hopen of te plannen, het is allemaal ook ontzettend duur en ik weet natuurlijk niet hoe ze het vol gaat houden. 
Hopelijk vind je nieuwe DA wat, zo stom dat als je ergens naar vraagt en je DA je niet echt serieus neemt. Denk ik van: ik vraag JOUW advies en ik betaal je er voor