Simpel mono blad, maar wel door endurance Fransen gemaakt
Wintec een echt goede passer voor in de arm nemen dat dat rails/boom vorm echt goed bij je paard past, dan kun je zo t kopijzer veranderen waar nodig.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monody schreef:Heeft iemand ervaring met de wintec pro endurance? Als dit echt iets voor ons is wil ik wel naar een serieus endurance zadel kijken maar Marnix is zo veranderlijk in zijn lijf dat een wisselbaar kopijzer wel een must is
Nathalie83 schreef:Vanaf klasse 2 is het kwestie zo snel mogelijk aan te bieden maar moet je wel eerst afzadelen enzo
Monody schreef:Wij hebben onze eerste oefen endurance gehad! Marnix was nogal overweldigd door alle indrukken maar hij heeft het echt super super goed gedaan. Glansrijk door de voor en nakeuring heen, hartslag van 56 toen we over de finish kwamen en 9.3 km/u gereden. Wel een keer erg verkeerd gereden dus als we dat niet hadden gedaan lag ons gemiddelde nog wat hoger. Al met al super duper trots en zeker niet onze laatste wedstrijd!
Piekosjj schreef:Hallo allemaal, even een interesse peiling, hopelijk vinden jullie het oke dat ik het hier post. Ik heb geprobeerd hetzelfde op de endurance FB te posten, maar helaas is mijn bericht daar verwijderd, beetje jammer.
Zoals sommigen wellicht weten geef ik lezingen over oa training en voeding van (endurance) paarden en dat ga ik deze winter weer doenVorige winter heb ik alleen in het Zweeds lezingen gegeven, maar ik wil graag mijn radius uitbreiden en vroeg me af of er interesse is voor nederlandse lezingen. Helaas is mijn netwerk in NL (nog
) niet zo groot, dus hoop zo wat meer mensen te kunnen bereiken. Op mijn FB of insta @endurance.pro heb ik wat voorbeeldjes geplaatst over lezingen die ik plan te houden, en wat mij betreft doe ik alles ook heel graag in het nederlands, maar ik wil graag eerst even peilen of er interesse is in dit soort lezingen voordat ik alles ga vertalen en er komt niemand op af
![]()
https://www.facebook.com/EndurancePro.se/