Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
little_birdy schreef:Leuk monody wij morgen!!
Ben nu al ziek van de zenuwen![]()
Vreselijk dat mijn lichaam zo op wedstrijden reageert.
Had het al vaker met clinics dressuurwedstrijden enz dat ik zo naar word
lideli schreef:Denk dat het er mee te maken heeft dat het veel nieuwe combinaties zijn die misschien geen rekening houden met de hartslag.
Bij die van mij was de hartslag ook te hoog. Maar die was echt not amused met keuren. Bij de voorkeuring al niet.
Wij uiteindelijk wel goed gefinisht
little_birdy schreef:Zo wij hebben hem ook fijn uitgereden.
Bij onze beide paarden hartslag 64 met meteen aanbieden ondanks koelen en goed uitstappen,
Maar we reden beide voor de eerste keer en er stonden vlaggen bij de finishlijn dus ze dachten oehh spannend en meteen na finish een warme binnenbak in dat helpt niet mee …
Daarna hartslag 52 .
Was ook behoorlijk chaotisch tijdens het keuren dat helpt ook niet mee iedereen liep en riep door elkaar heen en dat is net jonge paarden niet zo handig.
Verder fijn gereden
Nathalie83 schreef:Hallo allemaal,
Ik was aan het googlen naar haflingers in de endurance, uiteraard kwam Bokt voorbij en als je haflingers en endurance combineert kom je natuurlijk Sandra tegen Hoi Sandra![]()
Dus na 100jaar afwezigheid plaats ik zomaar weer eens een berichtje op Bokt![]()
Dusss zijn er, naast Mellow, nog meer turbo blondies in dit topic? En zo ja welke klasse rij je?
lideli schreef:Nathalie83 schreef:Hallo allemaal,
Ik was aan het googlen naar haflingers in de endurance, uiteraard kwam Bokt voorbij en als je haflingers en endurance combineert kom je natuurlijk Sandra tegen Hoi Sandra![]()
Dus na 100jaar afwezigheid plaats ik zomaar weer eens een berichtje op Bokt![]()
Dusss zijn er, naast Mellow, nog meer turbo blondies in dit topic? En zo ja welke klasse rij je?
Op de wedstrijd gisteren in Zeeland heb ik er twee gezienEentje in de impuls klasse en eentje in klasse 1. En ik heb foto’s gezien van een Haflinger die vorige week klasse 3 (!) gelopen heeft
Dus ze zijn er zeker!
Nathalie83 schreef:Hallo allemaal,