Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jet schreef:Ik woon in Nederland, in de kop van Noord Holland en daar zijn helemaal geen endurancewedstrijden, daar is het de omgeving ook niet naar. Dus als ik wat wil, moet ik wel verderop en tot nog toe is me dat prima bevallen. Geweldige sfeer, mooie omgevingen, totaal anders dan wat we hier gewend zijn, dus dan doe ik dat inderdaad. Het contact met mede-endurancers maakt het ook wel extra-leuk. Als ik wedstrijden in de buurt wil rijden, moet ik denken aan dressuur- of springwedstrijden en daar heb ik nou net geen zin in.
Sankzzzz, kan je dan niet bij de DA langs gaan om het te regelen?
) en Margreet uit Lutjebroek. Die rijden veel in NL.
Jet schreef:Zoezi, je hebt groot gelijk dat je onder die omstandigheden geen twee uur op pad wil met de trailer! Dat zou ik ook niet doen, alles moet wel goed in orde zijn en als je een partner hebt die net terug komt van een verre reis is het ook wel heerlijk om samen enige tijd door te kunnen brengen!
Maar ik begreep dat je nooit verder dan twee uur wilde reizen met je paard en dat snaote ik even niet helemaal...

En ik heb nu Parelli liggen om de winter zoet te zijn
willeke_nijs schreef:duidelijke informatie op de website: http://www.vet2000.be/v1/index.php?page ... detail=463
willeke_nijs schreef:Aan degene die meerijden vandaag: véél plezier!
(dat heeft ze dus nooit). Toen ik zelf achteraf luisterde met de stethoscoop lag die wel 10 slagen hoger. Het parcours was voorgesteld als 28km maar in werkelijkheid 21km (GPS gaf constant sterk signaal). Dus met onze ouwe tante reden we rustig aan 11kpu want ik wilde ze eens testen op een bijna 30km afstand. We kwamen uiteindelijk binnen aan zogezegd 15kpu
= uitgesloten. We zagen het al gebeuren want om de 3 a 4km verscheen een 5km-plakaatje op het parcours. Ik zei het tegen Johan en hij gaf toe dat hij ook de afstand ook eerder op 21 schatte maar het was allemaal zo snel moeten gebeuren. Inderdaad een sterk staaltje hoe snel dat parcours opgetrokken geweest is (chapeau daarvoor en bedankt om iedereen te laten rijden !) maar je kan je afvragen of dergelijk parcours beter niet plaats vond op een wedstrijd die met de nodige tijd goed georganiseerd was. Iets snel snel op poten zetten leidt tot dergelijke situaties. Niettemin een plezante rit gehad en daar gaat het om. Heb ik hem ook zo meegedeeld.Jantie schreef:Waarom kom je niet mee ? Er zullen er tamelijk veel zijn van Elite zo te horen.
Ben benieuwd hoe onze oma dat gaat doen voor haar eerste keer![]()
Tot morgen voor wie meerijdt !
Ik weet nu hoe ze reageert in een vetgate, tussen andere paarden etc en dat viel goed mee. Ik vind het alleen jammer voor haar dat ze gediskwalificeerd is maar dat weet ze zelf dus niet he. Aan hoor oortjes te zien was continu bij de pinken.
willeke_nijs schreef:Ik veronderstel dat de route in peer vooral gereden wordt op de huidige paardenknooppuntenroute... Er zijn speciale ruiterpaden aangelegd daar in peer.
Zoezi schreef:VLP schrapt gewoon, VET werkt zich suf voor een andere mogelijkheid
Wie is daar bij gebaat, niemand toch?
Nina_rex schreef:Zoezi schreef:VLP schrapt gewoon, VET werkt zich suf voor een andere mogelijkheid
Pfff, waarom ben je er altijd zo op gebrand om de twee tegen elkaar af te zetten??Wie is daar bij gebaat, niemand toch?
zit geen kwaad in hoor 
mijn excuses