Zoezi schreef:Willeke, als je toch komt, kan je dan niet van die lekkere broodjes meenemen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihihi, ff plagen
hè??? nu kan ik ff nie volgen

welke lekkere broodjes?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoezi schreef:Willeke, als je toch komt, kan je dan niet van die lekkere broodjes meenemen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihihi, ff plagen

willeke_nijs schreef:ik vrees dat je ook moeilijk tegen die arabiertjes op kan... Die hebben van nature sowieso al een lagere hartslag omwille van hun dunne huid en doordat ze zo anders bespierd zijn dan onze warm- of koudbloeden. Ze zijn eerder gefokt op duurtrainingen terwijl warmbloeden eerder gefokt zijn op krachttrainingen. Hoewel mits de juiste training... you never know... zeg nooit nooit
Loffy schreef:Ik ga er ook zijn voor de kennismaking, heb wel nog steeds de equipas van Max niet terug(heb wel een papier van zijn chip en enting...)
...de oefenritjes zie ik ook wel zitten

Loffy schreef:Loffy schreef:Ik ga er ook zijn voor de kennismaking, heb wel nog steeds de equipas van Max niet terug(heb wel een papier van zijn chip en enting...)
Heb al verschillende keren geprobeerd contact op te nemen met Johan op 0473 47 53 97 maar krijg antwoordapparaat en al gemaild maar nog geen reply... weet iemand wie ik nog zou kunnen contacteren om te vragen of ik mag meedoen?
Zouzi, ik denk dat ik langs jou moet passeren om naar Opoeteren te rijden. Als je vast zit met vervoer en ik mag meedoen dan kan ik je wel oppikken
Loffy schreef:Loffy schreef:Ik ga er ook zijn voor de kennismaking, heb wel nog steeds de equipas van Max niet terug(heb wel een papier van zijn chip en enting...)
Heb al verschillende keren geprobeerd contact op te nemen met Johan op 0473 47 53 97 maar krijg antwoordapparaat en al gemaild maar nog geen reply... weet iemand wie ik nog zou kunnen contacteren om te vragen of ik mag meedoen?
Zouzi, ik denk dat ik langs jou moet passeren om naar Opoeteren te rijden. Als je vast zit met vervoer en ik mag meedoen dan kan ik je wel oppikken
Loffy schreef:Zouzi, ik denk dat ik langs jou moet passeren om naar Opoeteren te rijden. Als je vast zit met vervoer en ik mag meedoen dan kan ik je wel oppikken
willeke_nijs schreef:Zoezi schreef:Willeke, als je toch komt, kan je dan niet van die lekkere broodjes meenemen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihihi, ff plagen
hè??? nu kan ik ff nie volgen
welke lekkere broodjes?
wou je als boodschappenjongen gebruiken

willeke_nijs schreef:oh jawel, ik zet casandra nu meestal in een paddockje bij de vrachtwagen en ga haar koelen
als ze terwijl gras eet kan dat geen kwaad... maar brokken krijgt ze niet... daar zitten veel snelle suikers is waardoor de hartslag omhoog gaat (als 'k het goed begrepen had van iemand opt endurance forum)
haar hooizak hangt meestal ook aan de camion dus ze kan kiezen tussen gras en hooi.. meestal kiest ze het gras. En natuurlijk probeer 'k haar te laten drinken, maar vaak wil ze dat niet.

spatter schreef:we mogen wel een stikkertje op doen met onze boktnaam anders lopen en rijden we elkaar allemaal voorbij zonder door te hebben wie wie is
elke_fyfel schreef:Ik kom te paard naar daar, samen met een vriendin. (Ik sta op 10minuten loopafstand). Wij komen met een stevig wit klein paard & een haflinger.. We vallen op! Wie ons herkent, kom gerust even langs.. Hoelaat zijn jullie daar?