Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MA ging redelijk, we hebben stukken gegaloppeerd en zelfs nog langs de rode vlag. Da's best ok als je paard niet meer kan galopperen als het eng wordt.
) Ik ben superlief opgevangen door Marianne en mijn paard door meiden van de organisatie waarna heleenxx zelfs nog even naar hem heeft gekeken (bedankt nogmaals heh!). Het deed even heel gemeen zeer, maar uiteindelijk leek het mee te vallen en ben ik de anderhalf uur naar huis gereden enzo. Pharo op het land en de regen van vannacht en vandaag zal waarschijnlijk voor koeling gezorgd hebben, ik hoor geen rare berichten van stal. Ga er straks heen en toevallig wordt hij toch vanavond nagekeken...mooie timing. Maar ondanks dat alles vond ik het superleuk en wil ik toch kijken of ik in Beek misschien nog mee kan doen...en anders volgend jaar weer! Kunnen we nog even oefenen op het springen 
En wat hadden we een geluk met het weer he?! Wij zijn echt enthousiast geworden en we gaan in Beek weer meedoen
Was echt een mooie rit! En onze ponies deden het zo goed. We zijn super trots
Fijn dat het uiteindelijk allemaal mee is gevallen. Maar het is wel flink balen natuurlijk! Wel heel knap dat de POR zo goed ging. Ik vond het best een 'enge' route, dus als je paard niet zo verkeersmak is dan is t wel moeilijk!
Totaal niet verwacht, dus ik was helemaal blij ermee, meteen iedereen gebeld enzo

) , Er moeten echt enorm veel cijfers en gegegevens er verwerkt worden op zo'n wedstrijd.
Ik dacht eigenlijk dat je alleen de uitslag van je equipe zou krijgen en niet de individuele uitslag..
Ik zie het als een aanmoediging. Mijn pony heeft lol in de PTV en blijkbaar doen we t nog goed ook. Dat stimuleert wel voor de volgende keer. Nu nog even oefenen op de andere onderdelen, haha
FjordenWen schreef:Maar ik vind het wel heel leerzaam om goed naar de punten te kijken. Dan zie je toch op welke onderdelen je nog moet oefenen en hoe je volgende keer meer punten kan krijgen. Het gaat mij ook totaal niet om het winnen, maar mijn doel is wel om zelf elke keer beter te worden. Ik vind het ook leuk om te oefenen en dan heb je tenminste een doel!
. Verder even oefenen met rechts opstappen en op bruggen en waterbakken..(toch maar crosstraining gaan doen?)

Vlak voor de finish draafden we over die dijk. En ineens vloog die oranje kaart van mn nek af richting de sloot
Ik schrok me rot! Maar mijn teamgenootje was zo pienter om meteen van dr pony te springen en naar t water te rennen en ze ving nog net voor de sloot die kaart op
voordat we weer normaal op ons paard konden zitten. En nu zie ik dat we te laat bij de finish waren, goh, hoe zou dat nou komen?

FjordenWen schreef:Fransje23: Als je paard moeite heeft met bruggen en waterbakken is het natuurlijk heel mooi als je ergens kan gaan oefenen in een mooi gebied of bij een crosstraining ofzo. Maar als dat niet lukt helpt het ook al heel erg als je thuis oefent met het lopen over verschillende soorten ondergrond (want dat is vaak wat ze eng vinden). Je kan in de bak bijvoorbeeld (stevige!) planken neerleggen om overheen te lopen, een plastic zeil (zo'n afdekzeil of een tafelkleed ofzo), een katoenen kleed in een felle kleur, (zachte) takken. Als je stevige pallets kan vinden (bv pallets voor betonplaten) dan kan je daar ook een soort brug van maken om overheen te lopen, eventueel met een zeil eronder als 'water'.

Ik denk dat Pharo en Frankie niet echt samen de POR lekker zouden lopen, Pharo gaat nogal vlot zeg maar
Maar wie weet volgend jaar, hij gaat al elk jaar wat rustiger
Enne, leuk dat je het ook overweegt! Hoe is het met jullie? (om on-topic te blijven, stuur maar een pb of sluit je aan bij het Alphen topic! Erg gezellig)