ze was vorig jaar eerste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welke klasse? Ze was vorig jaar idd 1e van 1 van de 2 groepen in klasse II. Ik groomde Saskia met Jip en die werd 1e van de andere groep van klasse II. Dit jaar kan ik gelukkig zelf weer starten
Groomen is ook leuk hoor, maar ik rij toch het liefste zelf!
misschien dat het de kenningsmakingsklasse wordt, lijkt me helemaal geweldig!
zeker omdat het in de bossen bij ons gehouden wordt
Celede_x schreef:Weet iemand trouwens of langs de route (of gewoon in dat gebied) vele koeien staan? Want dan loop ik er nameijk vaak naast..
@ winnie03: ik ga de recreatierit rijden
Daarom gaan we vrijdagmiddag al weg en gaan overnachten.
winnie03 schreef:Celede_x schreef:Weet iemand trouwens of langs de route (of gewoon in dat gebied) vele koeien staan? Want dan loop ik er nameijk vaak naast..
@ winnie03: ik ga de recreatierit rijden
Rijdt je alleen?
winnie03 schreef:Wie is er tot nu toe allemaal van plan om de recreatierit te gaan rijden?
Margreetje schreef:Dat is inderdaad ook een flink eindje tuffen, je moet endurance maar leuk vinden hé.![]()
Doe je ook nog mee in Ommen? Dat is voor jou weer een stukje dichterbij
Heb in juli mijn pols gebroken en was zo gefrustreerd dat ik toen Kootwijkerbroek en Renkum niet kon rijden dat ik me heb ingeschreven voor Wanroij
Celede_x schreef:Weet iemand trouwens of langs de route (of gewoon in dat gebied) vele koeien staan? Want dan loop ik er nameijk vaak naast..
Jamika schreef:Ja ik ga ook naar OmmenHeb in juli mijn pols gebroken en was zo gefrustreerd dat ik toen Kootwijkerbroek en Renkum niet kon rijden dat ik me heb ingeschreven voor Wanroij
Margreetje schreef:Haha, ik was te laat voor Renkum, die was helaas al heel vroeg helemaal vol. Ben nog niet zo frustie dat ik me heb ingeschreven voor Wanroij![]()
![]()
Eerst even kijken hoe we het gaan doen in Ommen, welke klasse rij je?
Crisje_Lanc schreef:@ Lenneke, ik rij mee in de kenningsmakingsklasse, heb nog nooit eerder een endurance gereden. Maar krijgt mijn paard het te koud dan met koelen als hij geschoren is?
Hier beginnen de indoorwedstrijden bijna weer dus was hem van plan daarvoor toch te scheren, en dan valt de endurance dus na het scheren.
Hij zit ook in de winter heel dun in zijn vacht. Hij staat nu onder een 0 grams regendeken en straks gaat de 100 grams om. In de winter onder de Bucas All in one.