Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

woeliej schreef:Sash schreef:Fijnik start in de 3e groep, maar dat wist ik eigenlijk al. nu hoeven we gelukkig niet midden in de nacht op te staan. hopen alleen dat het niet al te warm word
zag ook dat het vetgate terrein aan het parkeerterrein ligt dus dat scheelt een hoop gesjouw!
Heb er zin in!
ik zit ook in de 3e groepRelaxte tijd, half 10! Nou maar hopen dat ik mee kan doen... Eerst vandag met de poownie naar de kliniek, heeft rare bulten gekregen (harde schijven meer) precies daar bij de singel

ik start met nummer 254 woeliej schreef:ja hoor wil wel proberen. nogmaals, gezien het weer waarschijnlijk gunstig gezit is, ben ik van plan flink door te crossen en ik ga niet met de massa mee want dan begint ponylief te stuiteren
Verder kunnen we zien hoevel we komenik start met nummer 254

fannetje schreef:Ik weet niet of het bij de voorbespreking genoemd gaat worden, maar zo niet dan zeg ik het voor degene op bokt iig wel.
Nadat je na de schaapskooi een lang recht stuk hebt gehad, rij je langs een kuil, daarna volgt een scherpe bocht naar rechts, dan weer een stukje rechtdoor en dan weer een bocht, na die bocht liggen mogal veel boomwortels, dus doe daar voorzichtig.
Het stukje net na de schaapskooi liggen ook wst putjes midden op het ruiterpad, dus blijf daar rechts rijden.
Tot Zaterdag/zondag
Daar bovenop heeft hij ook nog heel ligtjes bloedarmoede. Dus nu lekker 2 weekjes rust en dan volgend jaar maar weer starten..
woeliej schreef:ik heb me net afgemeld..![]()
Dustin heeft oedeem (door een oude wond) precies op de plek van de singel onder aan zijn buik en het wil maar niet weg trekken.. Vorige week al voor bij de DA geweest en spuit en zakjes voor gekregen maar het laatste beetje wil niet weg en hij heeft er echt last van met de singel er overheenDaar bovenop heeft hij ook nog heel ligtjes bloedarmoede. Dus nu lekker 2 weekjes rust en dan volgend jaar maar weer starten..
Elpharo schreef:Hee stoer, bedankt voor de tip, die ga ik proberen te onthouden. Hoe is de grond daar? Wij waren in Arnhem afgelopen weekend en daar was de grond best zwaar in het bos (stukken wel, stukken niet). Weet jij hoe het er nu is met dat fantastische weer van de laatste tijd?
Ik ben overigens 17. Lekkere tijd om te starten ook...
Maar dat is na vandaag wel weer verholpen. AnneOmie schreef:Wat knudde Woeliej. Heel veel beterschap voor je paard. Goed idd dat je niet start.