hihi dus harstalg was 76 maar naar 10 min gedaald tot 49. En ben ook super blij dat mijn knollie alles zo goed heeft doorstaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi dus harstalg was 76 maar naar 10 min gedaald tot 49. En ben ook super blij dat mijn knollie alles zo goed heeft doorstaan
er zijn helaas niet heel veel boeiende plaatjes uitgekomen.. dit kwam doordat ik alleen op de groompunten ben gaan fotograferen. hier stond steeds allemaal drukte om jullie heen of jullie reden gewoon te hard
) haha! juval schreef:en we zijn weer thuis.
ik vond het een heel leuke dag! prachtige route, super weer, en heel gezellige sfeer en aardige mensen allemaal! Ik heb er van genoten. Mijn paardje heeft zich ook goed gehouden, die werd wel wat heftig van al die paarden die ons inhaalden. De keuringen gingen goed, alleen bij de finish moesten we even 10 minuutjes wachten.
Ik vond het een heel leuke kennismakingsrit, en denk dat het wel voor herhaling vatbaar is.

rachelmarty schreef:Wij ook weer. Super waardes behalve bij de finish, jammer genoeg. Mijn paard vond de herten op de hoek net voor het 'finish'-weiland niet echt leuk, wat resulteerde in een hartslag van 84Maar na 10 minuten weer 56 (met ups wanneer de honden blaften en downs wanneer ze stopten
) Verder heerlijk gereden en super blij met mijn paardje's conditie
Die van mij ging ook over de zeik. Had precies 60 nog. 
o_mariska_o schreef:heey, ik heb een aantal van jullie vandaag op de foto gezet. daar ga ik zo wel ff een topic over openen in het foto deel van de endurance, ik plaats hier dan wel ff een linkje.er zijn helaas niet heel veel boeiende plaatjes uitgekomen.. dit kwam doordat ik alleen op de groompunten ben gaan fotograferen. hier stond steeds allemaal drukte om jullie heen of jullie reden gewoon te hard
![]()
de geiten en kalkoenen waren wel fotgenique (schrijf je vast niet zo) haha!
is er nog iemand naar de prijsuitreiking geweest??

) Maakt me overigens niet uit, heb heerlijk gereden. En zelfs 10 km teveel gereden.. maar voelde gewoon goed.
jessica wonink, zegt je dit iets toevallig? o_mariska_o schreef:dat is het belangrijkstejessica wonink, zegt je dit iets toevallig?
maar durf het niet met zekerheid te zeggen
Cortez en ik hebben die hertjes geloof ik niet gezien voor de finish! Djilan schreef:Cortez en ik hebben die hertjes geloof ik niet gezien voor de finish!
SplashIsLief schreef:Als je een naam zegt, zeg ik misschien "oh die, ja die had prijs". Zo uit mijn hoofd weet ik het niet
Zelf had ik geen prijs. Ben als 34ste geeindigt (van de 34 in de uitslag) Maakt me overigens niet uit, heb heerlijk gereden. En zelfs 10 km teveel gereden.. maar voelde gewoon goed.
. Op de finish precies 60 gelukkig

Apple schreef:SplashIsLief schreef:Als je een naam zegt, zeg ik misschien "oh die, ja die had prijs". Zo uit mijn hoofd weet ik het niet
Zelf had ik geen prijs. Ben als 34ste geeindigt (van de 34 in de uitslag) Maakt me overigens niet uit, heb heerlijk gereden. En zelfs 10 km teveel gereden.. maar voelde gewoon goed.
10 km teveel? Dus eigenlijk heb je gewoon een klasse 2 erop zitten![]()
Die hertjes, daarvan deed ons paard ook alsof hij die nog nooit eerder gezien had. Op de finish precies 60 gelukkig

haha Naja volgende keer beter Djilan schreef:Cortez en ik hebben die hertjes geloof ik niet gezien voor de finish!