Herman waarschuwde wel dat het nog stugger is dan het testzadel, dat is natuurlijk al veel meer ingereden. Ik heb er dressuur singelstoten aan laten maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Herman waarschuwde wel dat het nog stugger is dan het testzadel, dat is natuurlijk al veel meer ingereden.
Het zat zo anders als ik gewend was (boomloos), elke keer als Anouar een onverwachte beweging maakte hing ik er bijna naast
je herkent Esther direct: ze is in het groen gekleed
Ze doet haar naam eer aan
Mendi schreef:Dribbelkont: wanneer komt jouw zadel? Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen van een nieuw, oningereden zadel. Wat voor tinker heb jij?
xMariekee: oh wat spannend!je herkent Esther direct: ze is in het groen gekleed
afram schreef:Ook ik heb een zadel van Esther, lieve meid! Ik heb er een helemaal op maat laten maken voor mijn ijsie.Beetje westernzadeltje.....
Zal binnenkort eens een foto plaatsen.
het is dan zeker geen massimo? Mendi schreef:Dribbelkont: wanneer komt jouw zadel? Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen van een nieuw, oningereden zadel. Wat voor tinker heb jij?
xMariekee: oh wat spannend!je herkent Esther direct: ze is in het groen gekleed
Ik hoop echt dat dit zadel eindelijk goed word.. mijn pony heeft nou al zoveel problemen gehad met zadels/haar rug. Ik hoor ook alleen maar goed verhalen
Mendi schreef:Ja ik ook welhet is dan zeker geen massimo?
Mendi schreef:xMariekee: oh wat spannend!je herkent Esther direct: ze is in het groen gekleed
Moragh schreef:Mendi schreef:xMariekee: oh wat spannend!je herkent Esther direct: ze is in het groen gekleed
Vergeet mijn lange rode haar niet!

Mijn instructrice heeft er ook even op gezeten (omdat ik weer even moet leren in heeeeel consequent zijn als we dressuren
) en ook zij vond het een fijn zadel. Femcke loopt duidelijk ook veel ruimer onder de Massimo dan onder mijn oude Kieffer.
Mendi schreef:Oh ja: Esther heeft inderdaad rood haar. Dat moet ze nog groen verven vind ik
Inge_ schreef:Wat zijn de voordelen van dressuur singelstoten ipv vzh singelstoten eigenlijk?
Karin schreef:Inge_ schreef:Wat zijn de voordelen van dressuur singelstoten ipv vzh singelstoten eigenlijk?
Voor mij is het grote voordeel dat ik de singelgespen niet voel dwars door het zweetblad heen.