Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
F3nn3 schreef:mmm waar kan je je inschrijven? ik kan niks vinden
: inschrijven kan als Nederlander door een mailtje te sturen naar jelle@vlp.be . Maar het hoeft inderdaad niet perse voor de 20 en 30 km. Nina_rex schreef:F3nn3 schreef:mmm waar kan je je inschrijven? ik kan niks vinden
Ik had het al geschreven, maar nog maar eens: inschrijven kan als Nederlander door een mailtje te sturen naar jelle@vlp.be . Maar het hoeft inderdaad niet perse voor de 20 en 30 km.

Nagyl schreef:nina, wat rij jij?
(ik heb horen zeggen dat het een goed zwaar parkoers is)

) deed vorig jaar ook mee in Stekene zonder startkaart, als ik me niet vergis 
SuSEQ schreef:Hoe is het gesteld met de 20km?
Hoe de ondergrond is? Hetzelfde als de andere ronden, nauwelijks verhard en flinke stukken mul zand.griebels schreef:Weet iemand ook of een Ned. mee kan doen aan de 20 of 30 zonder dat diegene lid is van de knhs in Ned.???
Soort kennismaking dus maar dan in Belgie...
De 20 mag je wel doen met een L01 (recreatie) licentie van 13 euro, maar dan moet je wel lid zijn van een vereniging (kan de organiserende vereniging zijn, een andere endurancevereniging zoals Eldra of Elite, of eender welke rijvereniging die bij VLP is aangesloten).
Zo'n L01 recreatie licentie was toen voldoende omdat het als kennismakingswedstrijdklasse bestempeld werd als ik me goed herinner.Maya schreef:Zo'n L01 recreatie licentie was toen voldoende omdat het als kennismakingswedstrijdklasse bestempeld werd als ik me goed herinner.
, de L01 is voldoende om 20 km te starten, vanaf 30 moet je wel een endurancelicentie hebben (begint bij E02). Maya schreef:Ik ben afgelopen najaar in Stekene idd de 20 km gestart zonder dat ik ergens lid was. In het verleden zat ik bij de Eldra, maar heb dat laten verlopen wegens geen tijd, en die wedstrijd in Stekene zat niet in de planning maar was nogal impulsief![]()
Zo'n L01 recreatie licentie was toen voldoende omdat het als kennismakingswedstrijdklasse bestempeld werd als ik me goed herinner.
Ik ben daarnaast wel lid van de KNHS (vanwege m'n ruiter / koetsiersbewijs) maar heb geen startkaart, en heb op die wedstrijd ook niet verwezen dat ik lid bij de KNHS was.
Volgens mij moet het dus gewoon kunnen Griebels, anders vraag je het? Ik heb toen ook gemaild en er werd vermeld dat ik me ter plekke kon inschrijven / alles regelen. En dat ik er enkel met name op moest letten dat de entingen van mijn paard in orde waren.
Zou het trouwens nodig zijn de hoefschoenen aan te doen? (mijn paard is niet beslaan)

griebels schreef:Ik start al vanaf 2005 in Belgie. Inmiddels klasse 1.
Mijn bijrijdster is geen lid van de KNHS en wilde ook eens kijken of endurance iets voor haar is.
De wedstrijden in Belgie zijn voor ons dichterbij (eindhoven), kortere afstanden, leuke sfeer etc etc...
Vandaar dat we liever in belgie een kennismaking zouden doen dan in Ned.
Mijn vraag is dus of dat kan
Wat moet ik dan precies regelen bij de ruiters van de lange adem?
Kan ik niet gewoon naar een wedstrijd gaan en daar ter plekke inschrijven voor een wedstrijdje van 20km?
SuSEQ schreef:Zou het trouwens nodig zijn de hoefschoenen aan te doen? (mijn paard is niet beslaan)
Nagyl schreef:30 maart is bij mij om de hoek... (28 km omloopje) Misschien dat ik die ook rij als training, dan kan die daarna direct door naar zijn nieuwe huisvesting.....