Dit is de mijne!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

p_ponypaard schreef:Wat is nou precies de werking van de Crosslink?
Ben benieuwd als ik hem binnekrijg dan plaats ik wel een foto. Jamika schreef:De crosslink geeft zowel druk achter de oren als op de neus (de riempjes gaan gekruist van boven naar de neusriem en daar door een ring links en rechts en dan naar de teugels) Voor het links en rechts inbuigen heb ik het idee dat de sidepull duidelijker is maar ik ben nog steeds een beetje aan het uitproberen wat nu eigenlijk het handigst is voor mijn pony.

L_ola schreef:Ik heb een HB zwart onderlegt met een dikke aansnoerneusriem en een frontriem met 'steentjes'.
En voor de andere heb ik een HH simpel hoofdstel met een extra opvallende frontriem.
p_ponypaard schreef:Maar de side pull is toch eigenlijk het zelfde dat als je met een halster zou rijden? de zelfde werking?
L_ola schreef:Ik heb een HB zwart onderlegt met een dikke aansnoerneusriem en een frontriem met 'steentjes'.
En voor de andere heb ik een HH simpel hoofdstel met een extra opvallende frontriem.
SuSEQ schreef:Da's ongetwijfeld heel erg grappig, maar is het een probleem om met een normale lederen hoofdstel te starten? Ik ben van plan om dit seizoen ook eens een wedstrijdje mee te pikken, maar heb geen endurance hoofdstel...
SuSEQ schreef:Da's ongetwijfeld heel erg grappig, maar is het een probleem om met een normale lederen hoofdstel te starten? Ik ben van plan om dit seizoen ook eens een wedstrijdje mee te pikken, maar heb geen endurance hoofdstel...
Groeten, SuSEQ
Groeten, SuSEQ