Biieniie schreef:Ik denk dat winst een heel breed begrip is, wat woeliej hier volgens mij bedoeld is winst in de vorm van rijden met een doel. Dus eventueel hoger op komen. Dat is voor jou de 160 km rijden. En voor de ander 30 km. Of het gewoon doen, van ach vind het allemaal enig en ik zie het allemaal wel (die uiteindelijk ook wel een doel zullen krijgen) Ik doe het zonder doel, maar meer omdat het wedstrijd verband leuker is dan doelloos in je 1tje hier in amsterdam elke x het zelfde ritje rijden
Ja maar, het blijft gewoon een hele vage en zinloze discussie op deze manier. Want winst is niet alleen een vaag begrip maar ‘rijden met een doel’ is zo mogelijk een nog vager begrip. Wat voor de 1 doelloos is, is voor de ander namelijk een serieuze zaak. Ook als je ‘puur voor de lol’ rijdt dan heb je toch een doel. Je wilt namelijk lol hebben en je wilt dat je paard fit over de eindstreep komt.
Dus hoe groot of hoe klein je doel ook is, iedereen heeft een doel!

ik vind het echt een uitdaging, en ook een doel om hem uit te rijden en goedgekeurd te worden etc!