Zelhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:36

Deze keer geen foto's van mijn vriendje. Hij was mijn groom (dus eigenlijk geen tijd voor foto's) en hij had zijn goede camera thuisgelaten vanwege het weer.

Jos heb ik ook zien staan langs de route. Waar vind ik zijn website ook alweer?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:40

Ook ik heb een fijne rit gereden! Overal nette waardes en weer 3 winstpunten rijker, we zijn nu al klasse II startgerechtigd! Maar daar wachten we toch nog maar even mee, eerst nog wat meer ervaring op doen in klasse I.

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:24

Ik heb ook een heerlijke rit gehad, ik ga zeker dit vaker doen. het is leuk om te lezen dat iedereen het leuk heeft gehad en het ook goed hebben uitgereden.

Voor meer info over mijn eerste endurance rit lees dan topic: Kennismakingsrit in Zelhem goed verlopen.

Trouwens we hebben ook erg veel geluk gehda met het weer, want het zou veel slechter zijn( hadden ze voorspeld)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 11:29

We hadden idd enorm veel geluk met het weer.
Ik vind het weer ideaal. Heb nauwelijks hoeven koelen en vond het ook niet te koud

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 12:21

Karin schreef:
Deze keer geen foto's van mijn vriendje. Hij was mijn groom (dus eigenlijk geen tijd voor foto's) en hij had zijn goede camera thuisgelaten vanwege het weer.

Jos heb ik ook zien staan langs de route. Waar vind ik zijn website ook alweer?

Jos heeft geen website, je moet hem mailen voor je foto's.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:51

Lenneke_ schreef:
Ik heb alleen Jos (hoe heet ie ook alweer) gezien als fotograaf. Waren er nog meer?

Ik heb ook alleen Jos maar gezien onderweg. Gelukkig hadden Saskia en ik wel onze eigen prive fotograaf bij ons Tong uitsteken Haha!