Kootwijk 21 april, wie nog meer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Kootwijk 21 april, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:38

Vippie schreef:
Yeeehh, stom btw want op de DERsite staat hij nog niet. Wat een giga deelnemersveld zeg mijn hemel..... wel superinformatieve site. Hoop alleen wel dat we tijdig kaarten ed krijgen, vinnik altijd wel fijn om vantevoren even in te zien (al ken ik de route zowat uit mn hoofd Haha!)
Neemt Tallie op sleeptouw Ach gut , komt goed wijffie, morgen ff oefenen hihihi

Je bent een kei Viev Lovers

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:45

Is er hier misschien iemand die samen met mij wil starten (klasse 1), het gaat hier dan ook voornamelijk voor het starten niet voor de hele rit. Maar vorige keer in kootwijk ging het een beetje mis Nagelbijten / Gniffelen . Dus nu heb ik daar een beetje een trauma ik dacht eerst ach anders gaat het ook goed gewoon zelf starten maar nu het dichter bij komt komen die zenuwen toch wel weer een beetje op of die niet weer zo zou doen. In vaassen ging het wel vrij goed heeft maar heel even tegen gestribbeld maar daar ben ik dan niet zenuwachtig voor dan druk ik hem gewoon door, maar doordat het in kootwijk echt een kroam werd heb ik nu dus een trauma aan de start van kootwijk.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:50

Yeah, mijn naam staat er ook bij... Nu word het wel heul echt, onze eerste wedstrijd Tong uitsteken

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:50

Ipsilonka schreef:
Yeah, mijn naam staat er ook bij... Nu word het wel heul echt, onze eerste wedstrijd Tong uitsteken

Ik zag je ertussen staan! Haha! Spannend he! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 00:02

Ik sta helemaal als laatste op de lijst voor de klasse II Haha! Heb er nu al zin in!!

Veel plezier met trainen morgen meiden!! Geef Win een knuf van mij en Omar Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 00:03

mazzeltje schreef:
Ik heb startnummer 200!

Ik 223 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 00:11

Ik heb startnummer 20 en mijn vriendin nr 19!!!

Ik heb er ziiiiiiiiiiiiiin in Haha! Haha! Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 06:40

Ik ben nummer 212

melissa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:28

ik ben 211 Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 13:09

Ik ga zo lekker in mijn hangmat het boekje lezen!! Ik heb er zin in, ookal is het nog niet helemaal zeker Lachen

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 15:10

Nja ik bedoel niet de starttijd maar bedoel de voorkeuring tijd:D

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 17:12

De eigenaresse van Vanity doet mee en nog iemand van stal en ik ga mee als groom voor de eerste keer Tong uitsteken.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:48

TigerBD schreef:
Nja ik bedoel niet de starttijd maar bedoel de voorkeuring tijd:D

Voorkeuren voor klasse 1 en kenningsmakingsklasse kan vanaf half 9, om 9 uur is er een voorbespreking en om 10 uur, je mag laten voorkeuren voor die voorbesprekingen of na die voorbesprekingen, net wat je zelf wilt.

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:26

jeetje wat een drukte gaat dat worden en wat een deelnemers voor een klasse 3
ik sta er niet bij maar mag wel komen rijden Haha! (gelukkig (klasse3))

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:55

Ik sta er zelfs 2x op! Nummers 93 en 99...
Even een mailtje naar de organisatie sturen maar!

Het is voor mijn de 1e keer officieel en ben best benieuwd wat nou de "wachtijden" wel niet zijn qua starten.. Heb geen idee wat ik moet verwachten met zoveel deelnemers!

Je moet uiteraard eerst voorkeuren en dan je starttijd aanvragen. En je moet ook nog de briefing bijwonen (wat ik logisch vindt hoor). Maar is het dan niet zo als je de briefing van 10 uur bijwoond dat ongeveer iedereen rond 11 uur weg wil ofzo???

Of is jullie ervaring dat het het zich wel spreid?

Heb vorig jaar Katwijk gestart en toen moest je ook je starttijd aanvragen en dat ging toen helemaal super. Maar denk dat er nu wel wat meer deelnemers zijn!

Ben benieuwd naar ervaringen van voorgaande jaren.

Heb er in ieder geval super veel zin in!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:57

Klasse 2 en 3 gaat over de snelweg.
Maar goed dat we dat tijdens de trektocht vorig jaar geoefend hebben. Anouar interesseert het weinig, maar ik vind het nog steeds eng.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:05

Ohohoh ik hoop dat ik de snelweg overkom, vind dat zelf ook best eng zeg Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:10

Lenneke_ schreef:
Klasse 2 en 3 gaat over de snelweg.

Voor beelddenkers klinkt dat heel vreemd. Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:28

Haha, nou je het zegt

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:58

Het is voor mij nog de vraag of ik wel ga starten. Gisteren zijn we een rondje over de drunense hei gegaan en dat ging niet helemaal zoals gepland.
Er gingen nog twee, voor mij onbekende mensen, mee en een daarvan besloot dat het eigenlijk toch wel te warm was voor haar paard om over de zandvlakte te rijden. Daarom moesten we in het bos blijven en zijn we verdwaald. We kennen de weg wel in een gedeelte, maar dan moeten we wel een keer de zandvlakte oversteken en dat wilde ze niet.
We zijn vier en een half uur onderweg geweest op het heetst van de dag. En bijna alleen maar stappen omdat ze ook nergens durfde te draven. Dan weer een boomwortel dan weer een kuil in het pad.....
Vanmorgen is Amigo in de stapmolen gezet en vanmiddag heeft hij in de bak gestaan met een ander paard. Ben net weer terug van stal. Ben nog even met hem gaan stappen. Voor alsnog lijkt het allemaal wel aardig te gaan. Hij is alleen erg moe en daarom weet ik nog niet of ik ga starten. Het is een behoorlijke inspanning geweest en ik vraag me af of hij op tijd hersteld is.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:09

Drenthie, als hij hier nog steeds van moet herstellen dan vraag ik me af of zijn conditie wel voldoende is voor een endurance rit Verward

Wel erg vervelend zo'n rit zeg met mensen die je niet kent en die dan alleen maar willen stappen en overal over lopen te miepen. Dat is 1 van de redenen dat ik van te voren altijd wil weten wie er mee gaan en wat de bedoeling is. Ik ga ook niet zo maar met mensen die ik niet ken een buitenrit maken.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:11

Als jullie bijna alleen maar gestapt hebben zal hij daar toch niets aan overhouden?? Lijkt me sterk iig. Of het moet oververhitting zijn, maar ook dat lijkt me lastig als jullie vooral in het bos zijn gebleven èn in stap.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 12:13

Het boekje is binnen Go jij! Go jij!

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:38

AnneOmie Ik ging met een vriendin en zij had deze twee mensen meegenomen. Ik ga er van uit dat ieder zijn verantwoording kan nemen en dus niet mee gaat als het paard het niet aan kan. Zij besloot dat dus ter plekke. Anders was het een hele andere rit geworden. Knipoog

Djilan bedenk wel dat we niet op zo'n lange rit hebben gerekend. Dus geen rustplaats geregeld waar ze ook water konden drinken. En misschien denk ik er anders over dan jullie, maar mijn paard geeft mij echt het gevoel dat alleen stappen zwaarder voor hem is als wanneer er ook gedraafd en gegaloppeerd word.

Wat jullie opmerkingen betreft over zijn conditie, daarom weet ik nog niet of ik start. Ik dacht dat het goed zat met hem. Bij koeler weer zijn stevige ritten van 2-2.5 uur totaal geen probleem.
Als het ineens zo warm word heeft hij daar wel vaker wat last van. Dan is hij sloom en heeft hij echt even nodig om eraan te wennen. Misschien is het allemaal te veel geweest, en de warmte en de lange rit.
We zullen zien hoe hij vanavond is. Ik heb nog geen bericht van stal dus dat is een teken dat het goed gaat en hij gewoon lekker met de groep naar buiten is gegaan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 12:39

Ik kan me daar wel wat bij voorstellen hoor Lachen.

Stappen is zwaarder dan ook lekker stukjes draven en galopperen.