Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
wow een echt team!!
fransje23 schreef:lars schreef:he leuk dat je ook komt ga je samen met franka ?
Natuurlijk komen Stephanie en ik samenWij zijn echt een soort team
![]()
Ik ga inderdaad klasse 2 starten, vind ik wel spannend...65.5 kilometer....
Jet schreef:En ik start ook weer, klasse 1. Nancy, waarschijnlijk zien wij elkaar straks op wedstrijd nog vaker dan op club.
Wat grappig.
Nancy_ schreef:Jet schreef:En ik start ook weer, klasse 1. Nancy, waarschijnlijk zien wij elkaar straks op wedstrijd nog vaker dan op club.
hee, ook hier.Wat grappig.
. En ik vind endurance erg leuk, leuker dan dressuurwedstrijden, dus vandaar dat ik als het even kan lekker start! Jet schreef:Ik zit al jaren op bokt, bijna vanaf het begin, grappig dat we elkaar hier nu tegenkomen. En ik vind endurance erg leuk, leuker dan dressuurwedstrijden, dus vandaar dat ik als het even kan lekker start!

... kleding weten we nog niet

stephanie81 schreef:wow een echt team!!
![]()
Franca is er heilig van overtuigd dat ik volgend jaar echt klasse 2 ga rijden. haha
(dus als team)
Moet mezelf er ook nog even van overtuigen

Lappie_Lap schreef:Wij zijn te herkennen aan een schimmelpownie en een Fries die samen rijden... kleding weten we nog niet

Judith_ schreef:Jij stond vorig jaar toch o.a. op de hei met de brommer?
En er staan weer SUPER foto's bij Pannenkoek!!
Pannenkoek schreef:Tssssss, de brommer! Hoewel, vanaf een paard is-ie wel klein ja! Maar het is echt een motor...
trickywonder schreef:die ontvangen wij niet... kan je het scannen en plaatsen???
). Mijn exemplaar heeft Jeddah nu dus misschien kan zij het even kan inscannen en plaatsen.