fijnste endurance beugels??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re: fijnste endurance beugels??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 16:14

hector schreef:
[Dankje Lachen Die dingen lijken me echt ideaal, aangezien ik mijn engelse beugels prima vind, maar wel graag bergschoenen draag tijdens het rijden. Beetje jammer dat je ze niet gewoon bij een of ander ruitersportverzendhuis kan kopen alleen...
[/quote]

Deze veiligheidsstoppers heb ik bij onze plaatselijke ruitersportzaak gekocht voor € 14.50. De mijne zijn van het merk Compositi. Ik heb ze 1 keer gebruikt bij de engelse beugels, maar rijd liever met mijn bredere aluminium Podium beugels.

EDIT: die op Marktplaats worden aangeboden, zijn dezelfde als de mijne.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:21

http://www.aachen2006.de/

En dan in de rechter kolom klikken op 'Starterlisten'. Daarna krijg je een menu waarin je de verschillende disciplines kunt kiezen. Knipoog

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 01:37

Ann schreef:
hector schreef:
[Dankje Lachen Die dingen lijken me echt ideaal, aangezien ik mijn engelse beugels prima vind, maar wel graag bergschoenen draag tijdens het rijden. Beetje jammer dat je ze niet gewoon bij een of ander ruitersportverzendhuis kan kopen alleen...
[/quote]

Deze veiligheidsstoppers heb ik bij onze plaatselijke ruitersportzaak gekocht voor € 14.50. De mijne zijn van het merk Compositi. Ik heb ze 1 keer gebruikt bij de engelse beugels, maar rijd liever met mijn bredere aluminium Podium beugels.

EDIT: die op Marktplaats worden aangeboden, zijn dezelfde als de mijne.

Deze heb ik dus ook.
Haha!
Heb nog nooit met andere dan engelse beugels gereden dus er echt over oordelen kan ik niet maar tot nu bevallen ze mij prima en kan ik sparen voor eventuele andere beugels.