Ik ken je paard natuurlijk niet, maar ik denk dat het wel kan. Je kan altijd kiezen om een dagje rustig aan te doen. Ik weet ook niet hoe Anouar reageert. Misschien is hij nou een dagje in de heuvels wel helemaal doodmoe. Ik verwacht het niet, maar hij heeft nog nooit heuvels gezien
Ja het zou ook wel moeten kunnen denk ik, maar ben liever iets te voorzichtig dan dat ik hem te veel laat doen! Ik denk er nog wel even over na.... En ga even kijken hoeveel dagen overal precies tussen zit.
ik moet dan een buitenrit van mijn werk afzeggen dus wat wordt het, wordt het 9 september (ja dit jaar), of later..... Desiree kan in ieder geval 9 september maar niet de dag erna..
Is het dan niet handiger om een andere datum te prikken? 1 iemand kan al niet, mij komt het heel slecht uit en Lenneke en Donna moeten er allebei dingen voor afzeggen......
Desiree kan waarschijnlijk het gehele weekend, verblijf is al geregeld. ik zeg die buitenrit van mijn werk er heeeeeel erg graaf voor af. een buitenrit met beginners of een heel trainings weekend in Limburg (goede heuvels) met Desiree, dat is niet eens een keus haha dus wat mij betreft kan die datum..... en we kunnen toch altijd nog een keer gaan haha. dus gewoon en en vind ik ook prima
Ik zou het echt jammer vinden als wij niet meekunnen..maar misschien een volgende keer. Op 9 september gaan wij dus niet mee dus bij deze meld ik me af
ah jammer Eva en Lea dat jullie niet meekunnen dadelijk blijven alleen Lenneke en ik over, nouja een prive trainingsweekend van Desiree zou ik niet erg vinden hoor
Ik ben weer is aan het twijfelen..... Het klinkt wel helemaal super natuurlijk!! Waar in Limburg is het precies? En hoeveel dagen? En wat zijn de kosten?
Het weekend van 9 september, vrijdag tot en met zondag. Kunnen we vrijdag denk ik een korte rit doen en zaterdag en zondag wat langer.
Heb net even met, hulp van m'n moeder, uitgerekend wat alles gaat kosten. We komen op zo'n € 40,- p.p. voor het hele weekend, inclusief eten en drinken. Mocht iemand behoefte hebben aan drank, graag zelf meenemen.
Zouden degene die meen willen mij een mailtje willen sturen met de volgende gegevens. Naam Adres etc. Mobiele nummer + nummer in geval van nood Aantal personen Hoe laat je vrijdag kan komen Dieet/vegetarisch etc. Eventueel vragen of dingen die ik moet weten
Ik zou nog even vragen waar het precies is, hoe het is geregeld met sanitair enzo en of er eventueel een ruimte is waar we kunnen eten als het regent. Als dat er niet is moeten we daar maar iets op verzinnen, grote partytent ofzo.
ja laat ik dat maar doen, ben bang dat de Bambi anders dood neervalt hij had het in Kootwijkerbroek al zwaar en komend weekend nog veel zwaarder.... maar kan Murphy dan mee met het trainen?? of gaat de buurvrouw overdag op hem passen
Hoe zwaar is gaan de ritten worden? Ik ben dit seizoen pas begonnen met klasse 1, en ik denk niet dat het leuk wordt als mn paardje het tempo niet bij kan houden.
De prijs valt me trouwens heel erg mee
Als ik kom (moet ook nog even naar vervoer kijken) denk ik niet dat ik vrijdag al mee kan rijden. Ik heb dan waarschijnlijk ook stage, en dat kan ik niet afzeggen.