Pinacolada schreef:Nou heb ik nog even wat algemene vraagjes..nog nooit gestart dus geen id hoe het allemaal werkt. Ik start dus als laatste, ben nummer 44. Wanneer is de voorkeuring dan? Dus als ik het goed heb kom je op terrein, aanmelden etc...dan de voorkeuring, die is ook op vaste tijden? Dan start je..en halverwege heb je een groompunt ofzo? En na finishen weer keuring?
zorg dat je ongeveer een uur van te voren naar de keuring kan dan kan je rustig opzadelen en als je hartsslag bij de voorkeurign te hoog is of er is iets niet goed dan heb je namelijk nog voldoende tijd om dit rustig te laten zaken en zaken te kunenn regelen. Daarna kan je rustig nog wat dingen voor jezelf doen en je paard verzorgen en vervolgens opzadelen en op tijd aan de start verschijnen. Zorg dat je ongeveer 5 a 10 van te worden bij de start bent zodat we je starttijd kunne ninvullen en dat je optijd kan starten.
gr chantal (vanaf mijn werk)
Vannacht om 23:30 komen de startlijsten onlinen te staan en probeer ik gelijk het programma boekje erbij op te krijgen (wordt weer een kort nachje zo vlak voor de wedstrijd )
het programma boekje is trouwens een word bestand