Ibbel schreef:De 75 km van Laag Soeren had 21 hekdoorgangen, dus niet miepen als je op de 26 km 4 keer van je knol afmoet hoor!Is best lekker, even je benen strekken.
Hoeveel hekken zitten er in de 101 km, Esther?
Vast geen 21!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ibbel schreef:De 75 km van Laag Soeren had 21 hekdoorgangen, dus niet miepen als je op de 26 km 4 keer van je knol afmoet hoor!Is best lekker, even je benen strekken.
Hoeveel hekken zitten er in de 101 km, Esther?

susan schreef:huilhuilhuil wil ik me inschrijven doet de mail inschrijvingsdinges het niet meer
en heb geen printer maar echt hij komt
helaas is de k2 me te lang voor een eerste keer dus gewwon klasse 1 maar weer (alhoewel ik die erg kort vind maar dta geeft niet)
Het gaat wel snel zeg dit jaar met de inschrijvingen, er wordt steeds langer van te voren ingeschreven
: Leuk als je ook meedoet Susan! Hoe meer zielen
MisterMulan schreef:susan schreef:huilhuilhuil wil ik me inschrijven doet de mail inschrijvingsdinges het niet meer
helaas is de k2 me te lang voor een eerste keer dus gewwon klasse 1 maar weer (alhoewel ik die erg kort vind maar dta geeft niet)
Hoi Susan,
Misschien kom ik je wel weer tegen!
En als we weer verkeerd rijden,wordt het toch nog een lange klasse 1
susan schreef:huilhuilhuil wil ik me inschrijven doet de mail inschrijvingsdinges het niet meer
)
Balder schreef:Hoi Esther,
Wij komen met een groep van tot nu toe 7 paarden, misschien 8, met een vrachtwagen. De meesten starten kennismaking en 2, waaronder ik, klasse 1.
Is het mogelijk dat we qua starttijd een beetje bij elkaar in de buurt zitten zodat we niet met een enorme wachttijd te maken krijgen?
Mijn inschrijving is op naam van Karina Kallan en ik start samen met Monique Kleine op Pogo. De rest is in 1 envelop verstuurd door Monique de Buijzer.
Start kennismakingsklasse en klasse 1 door elkaar of apart?
Groetjes,
Karina

Lijkt me een super leuke rit. combo schreef:bella24 schreef:Ha Floor, mag ik meteen nog wat vragen op jou loslaten?
- weet jij of er waterbakken langs de route komen te staan?
Waarschijnlijk alleen in een deel voor de klasse II en III omdat een groot deel lastig te bereiken is voor grooms. Maar we zullen het bespreken, het is nog erg vroeg om dit allemaal vastgesteld te hebben.
Groetjes Karien