Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ruudjw schreef:Dus Faas, jij geeft hem als de wiedeweerga toegang tot EF
. Maar ik zal het wel even regelen mits de formaliteiten ok zijn
, vond het een bekende site en bedacht me ineens dat ik er al een account had. Maar ja, kom eigenlijk altijd op bokt. Moet nu dus 2 forums gaan afspeuren
.
) Karnat schreef::D, vond het een bekende site en bedacht me ineens dat ik er al een account had. Maar ja, kom eigenlijk altijd op bokt. Moet nu dus 2 forums gaan afspeuren.
Karnat schreef:De dierenarts deed het vlak bij de achterbeen aan de zijkant van der buik bij ons
nikyta34 schreef:dat vermoeden heb ik ook een beetje, maar ik hoorde waar ik luisterde echt niks, misschienw erkt dat ding niet goed meer, maar voor mijn gevoel kan er aan zo;n stetoscoop niet veel kapot gaan hij is wel al wat ouder maar toch
Hilli schreef:@Nikyta34: het kan zijn dat je niet veel hoort met een stethoscoop ondanks dat 'ie op de goede plek licht - veel artsen gebruiken een stethoscoop die versterkt (dat ding heet dan anders, maar geen idee hoe) om het te kunnen horen.
Zijn er hier ook mensen die wedstrijden gaan starten in België? Ik ga zelf 26 maart starten (eerste keer, voor mij dan; paard heeft al ervaring) in Helchteren.
Karnat schreef:Zijn er trouwens hier bokkers die hun paarden scheren om zo een lagere hartslag te realiseren. Ik heb ergens gelezen dat dit best wel wat hartslagen kan schelen bij endurence ? En zo ja, is een jachtmodel dan afdoende ???