Ik zou zoiets ook graag een keer doen, je weet wel waarom
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nog even gesprongen, wel een goede training want de bak was erg zwaar door die regen!
Maar dan zou ik wel een sjaal omdoen. Ik had toen ook een gewone regenbroek aan, niet perfect of ademend maar de paardrijbroek die ik het fijnst vind zitten is toch flinterdun dus zo warm zal ik het met die wind dan wel niet krijgen... 
(aangezien ik 'm voor 15 incl heb gekocht ga ik er niet al te moeilijk over doen, want hij is wel erg mooi en goede kwaliteit!) Het is ponymaat en alles past perfect maar de frontriem en keelriem passen natuurlijk weer niet! Erg jammer want bij Domi staat het echt kwijlwaardig mooi (niet dat zij uberhaupt al een bit heeft ingehad... maar groen is haar kleur!) en ik zou als ik het ging gebruiken een musketonhaak aan de keelriem maken want dan wordt ie ook meteen een stuk langer, maar die frontriem kan ik moeilijk langer maken.
Het is een zacht onderlegde met paardjes erop, dus zo'n frontriem zal ik ook wel niet in een grotere maat vinden. Maar het is wel een mooi hoofdstel...
Met cobmaat is de neusriem haast altijd te groot; ik heb nu een nylon hoofdstel in cob en pony, en gebruik de pony neusriem bij het cob kopstuk. (maar ga op de cob neusriem wel gaatjes bijmaken zodat ik het ponyhoofdstel weer kan verkopen aangezien het hier niks doet...)
) en de webbing zijn er iig nog niet in gestreept.
(ik wil zwart met rode zijkanten) Voorlopig iig niks, ik neem mijn zwart met beige nylon hoofdstel op Katwijk wel mee.
Nee, materiaal wist ik al wel, dat had ik al nagevraagd.
Maar goed, misschien dat anders de frustratie dat ie niet past nog groter was geweest... Het is wel echt een leuk ding. Ik zie dat soort dingen dus echt nooit nieuw te koop, ik vraag me weleens af waar mensen die nylon hoofdstellen vandaan halen...
Maar goed dit is ook pas m'n tweede wedstrijd dus voorlopig blijft het nog wel een aanzienlijke tijd klasse 1 voor ons.
Ik verwacht niet echt binnen de tijd binnen te komen, zucht, maarja we zien wel hoe het gaat.
.
Eindelijk na 4 jaar ertussenuit te zijn geweest!!! DameBlanche0 schreef:de andere bidon is gevult met water om te koelen (denk ik met katwijk niet nodig te hebben maar je weet nooit).