Hier geen geluk helaas. Niet zuiver na het eerste rondje. Daarvoor nog heel blij met alle nette waardes, was echt super allemaal, maar dan die C voor locomotie.. Was rechtsachter zei de DA, toen ik daarna daar naar ging kijken in de vetgate bedacht ik me dat ik dinsdag ook zo had gezeten, ze had een trap gehad. Op die dinsdag ook wel wat dikker maar daarna leek het weer in orde. Thuis voordraven ging ook goed. Helaas dan waarschijnlijk toch naar boven gekomen na inspanning. Terug op stal zag ik zelfs in stap dat ze dat been niet zo lekker neerzette en het was ook wel wat dikker, wat de DA ook al zei. Na 2 uur op de wei voelde ik niet meer echt een verdikking en liep ze ook zuiver door het weiland, hopelijk valt het mee... In ieder geval gaat de geplande rust van een week nog gewoon door, ik denk dat ik het even aankijk hoe het de komende dagen gaat en anders laat ik een DA komen. Maar toch wel een goede dag gehad. Echt mooie waardes steeds, hartslag alweer 44 in de vetgate, had eerder kunnen aanbieden, trailer laden en reizen ging SUPER goed, en toen we ons plekje in de groep eenmaal gevonden hadden, ook relaxed kunnen rijden!
(Als iemand ook toevallig de uitslagen heeft van de 40 km, ik ben benieuwd naar de uiteindelijke uitslag!)
dat is altijd zo balen als voor de rest alles prima ging.
noontje84, die 'iemand uit klasse 2' ben ik!

maar na enige overtuiging ging ze weer lekker op weg, ook weer alleen, onder weg nog wel wat ingehaald, toen op 16 km ofzo kwam ze even in een dipje, maar gelukkig kregen we ruiters achterop en toen was ze gelijk uit de dip en ben ik tot de finish bij hun gebleven.