Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna hebben we ook heel ontspannen gereden. 
MarlindeRooz schreef:Jij bent er vroeg bij!![]()
Ik vond mezelf al vroeg met 6:30 om te gaan vrijwilligen haha. (woon heeel dicht bij maar moet eerst nog de paardjes doen waar ik op pas)

Roosje_ schreef:Ja ik ben bang dat ie zich de hele rit groot heeft gehouden. Hij liep als een trein, zo'n 12 km per uur. Hopelijk is ie van de week weer de oude.
Ik weet welke je bedoelt Bismarck,
Schrok ook van hun conditie.
hopelijk loopt hij snel weer goed. Jammer dat hij het niet toonde._suus19_ schreef:Roosje_ schreef:Ja ik ben bang dat ie zich de hele rit groot heeft gehouden. Hij liep als een trein, zo'n 12 km per uur. Hopelijk is ie van de week weer de oude.
Ik weet welke je bedoelt Bismarck,
Schrok ook van hun conditie.
Balen zeghopelijk loopt hij snel weer goed. Jammer dat hij het niet toonde.
Reden zij klasse 1?
ik ben wel 5 fotografen ofzo tegengekomen onderweg volgensmij
Bismarck schreef:Ik schrok alleen heel erg bij de keuringen van twee paarden. Wat zagen die er slecht uit! Twee vosjes die slecht in de vacht zaten maar vooral heel mager en bijna niet gespierd. Snap niet dat je daar mee aan de start durft te komen. Weet ook niet of die twee het uiteindelijk uitgereden hebben maar was verbaasd dat ze in zo'n conditie überhaupt mogen starten.