Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Ik nog niks gedaan ook, m dressuur, kleine oefenparcoursen en pas geleden een keer jumpcross maar de hengst is bloedje nuchter dus ik verwacht ook geen gekkigheid.

ook al rijdt mijn dochter er bixie mee 

Queelens schreef:Leuk mickey ik had er ook aan mee gedaan!
Is het ook mogelijk stalgenoten op te geven via mij? (die zitten dus niet op bokt)
Xingrid schreef:Queelens schreef:Leuk mickey ik had er ook aan mee gedaan!
Is het ook mogelijk stalgenoten op te geven via mij? (die zitten dus niet op bokt)
Kunnen we een derde groep maken voor 14:30-15u?
Dan schrijf ik me alvast in en Queelens dus ook
1.queelens
2.lizet (vriendin die niet op Bokt zit)
3. Xingrid (moi! )
4.
5.
Blingh schreef:Citaat:De datum word 16 November
Ik wilde de eerste groep om 10U laten starten en dat is dan tot 11.30 en de 2e groep van 12.00 tot 13.30.
De kosten komen op E30,- met eigen paard. Ik kan 3 paarden verhuren, wil je een paard huren komt het op E45,-
Locatie Stal Berkelmans in Tilburg
Groep 1 10.00-11.30
1Mickey
2 Kruimellover
3 Urielle
4 haike
5 Chriske
6 queelens
RESERVE
1 stalgenoot Queelens
2
3
Groep 2 12.00-13.30
1. Blingh
2. Andrea (freakish1977.
4. Veerle
5. Meike (stalgenoot Veerle)
6. SplashIsLief (Anouk)
RESERVE
1
2
3
Aanvullen graag

haike schreef:Voor mij/ons ook hartstikke nieuw!
Vandaag eens wat rubber matten in de bak gegooid om te oefenen met overheen rijden, mijn trainingspaard echt maanden trainen gekost voordat ze dat normaal durfde, Baret keek en keer en liep toen zo overheen

Blingh schreef:Citaat:De datum word 16 November
Ik wilde de eerste groep om 10U laten starten en dat is dan tot 11.30 en de 2e groep van 12.00 tot 13.30.
De kosten komen op E30,- met eigen paard. Ik kan 3 paarden verhuren, wil je een paard huren komt het op E45,-
Locatie Stal Berkelmans in Tilburg
Groep 1 10.00-11.30
1Mickey
2 Kruimellover
3 Urielle
4 haike
5 Chriske
6 queelens
RESERVE
1
2
3
Groep 2 12.00-13.30
1. Blingh
2. Andrea (freakish1977.
4. Veerle
5. Meike (stalgenoot Veerle)
6. SplashIsLief (Anouk)
RESERVE
1
2
3
OVB Groep 3 14.00 - 15.30
1.Queelens Ga je liever in deze groep?
2.lizet (vriendin die niet op Bokt zit)
3. Xingrid (moi! )
4.
5.
6.
Aanvullen graag

Queelens schreef:Ik denk dat jullie (degene die het nog nooit gedaan hebben) er zeker geen spijt van krijgen!
Ik heb een keer op horse event een clinic gereden en daarna een wedstrijd en het is ZO leuk.
Zelfs mijn maffe dressuurschimmel kan en doet het!
Blingh, ik blijf gewoon in de eerste groep is mij prima hoor. Iemand had mij alleen verward volgensmij met een stalgenoot haha
Dat moet stalgenoot van Queelens zijn