Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilli schreef:Het ligt er een beetje aan wat precies je doel is met die lessen.
Moos99 schreef:Hilli schreef:Het ligt er een beetje aan wat precies je doel is met die lessen.
Eigenlijk vooral meer kennis op doen over bewust bezig zijn met de conditie van je paard. En hoe je werkt met hartslagmeters, hoe je het beste kunt koelen en op welke momenten etc. Ik heb er nog allemaal weinig verstand van en ben iemand die eigenlijk het liefst alles meteen wil weten! Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van ervaring op doen. Kan me voorstellen dat je bij iedere wedstrijd die je rijd weer genoeg informatie mee krijgt en bij leert.

Maar wel lekker om goed uit te rusten tot het volgende seizoen
Heb er zin in tot zaterdag
risky schreef:Moos99 schreef:Ik start om 10 voor half 12! Maar ik hoef maar een halfuurtje daarheen te reizen dus ik denk dat ik rond half 9 die kant op ga. Oeehhh heb er zin in
Ik denk dat je niet goed gekeken hebt op de lijst want ik start al om 11.20 samen met een vriendin
romyver schreef:Hee..
Interessant!!
Wilbertoord is hier mooi in de buurt.
Ik kom graag fotograferen!
Waar precies is het te doen&vanaf hoelaat?
Moos99 schreef:Hoe werkt eigenlijk de prijsuitreiking bij de impulsrubriek? Wordt dat ook omgeroepen en krijg je ook 1ste 2e en 3e plaats? Of hoe gaan ze daarmee om
pam15 schreef:Bij sommige wedstrijden vindt er voor de impulsrubriek wel een prijsuitreiking plaats. Dat is aan de organisatie.
Zou voor een impulsklasse zeker niet voor het prijsje gaan. Beleven, ervaren en leren zijn belangrijkere zaken.