Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dedeniesnies schreef:Hoi ik had een vraagje,
Wij gaan als het goed is mee doen met de impuls endurance. Mijn pony staat echter nooit op ijzers, hij heeft goede hoeven en is van de week nog bekapt.
Denken jullie dat het echt nodig is om hem op ijzers te zetten of is het goed te doen voor een paard met goede hoeven?
Roxan1 schreef:Helaas heb ook ik me moeten afmelden. Na wat dagen een tranend oog is gisteren gebleken dat mijn paard hoornvliesletsel heeft opgelopen, behandeling gaat minimaal een aantal weken duren. Jammer van de wedstrijd maar vooral heel zonde voor hem, schijnt ook behoorlijk pijnlijk te zijn.
Iedereen heeeeel veel plezier!!!
hopelijk knapt hij snel op!
NdV74 schreef:Met spoed gezocht: hulp bij de routekaarten.
Kaarten zijn als download beschikbaar via afstandmeten maar moeten voorzien worden van tekst en noodnummers. Helaas kan ik dit zelf niet en heb niemand in mijn directe omgeving die kan helpen.
Wie heeft er dit weekend tijd om te helpen?
Ik heb er zin in
Somebitch schreef:Roxan1 schreef:Helaas heb ook ik me moeten afmelden. Na wat dagen een tranend oog is gisteren gebleken dat mijn paard hoornvliesletsel heeft opgelopen, behandeling gaat minimaal een aantal weken duren. Jammer van de wedstrijd maar vooral heel zonde voor hem, schijnt ook behoorlijk pijnlijk te zijn.
Jammer zeghopelijk knapt hij snel op!
Een idee om gezellig te komen vrijwilligen?
Beterschap met je paardje. Roxan1 schreef:Helaas heb ook ik me moeten afmelden. Na wat dagen een tranend oog is gisteren gebleken dat mijn paard hoornvliesletsel heeft opgelopen, behandeling gaat minimaal een aantal weken duren. Jammer van de wedstrijd maar vooral heel zonde voor hem, schijnt ook behoorlijk pijnlijk te zijn.
Crazymel schreef:Ik ben er zaterdag om te helpen /foto's maken
En zo dag de korte klasse 2 rijden