Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pam15 schreef:Ook ik promoot jullie wedstrijd.
Vertel aan ieder die het horen wil dat Renesse tot 1 van de mooiste wedstrijden behoort die ik ooit gereden heb. Welke wedstrijd biedt een route aan die bos, duin, strand, landgoed en dorp doorkruist?
Dat Zeeland niet zooooooh ver weg ligt. Voordeel van een grotere reisafstand is dat je langer voorpret hebt en langer van de mooie rit met je grooms kunt nagenieten.
Dat een verplicht weekendje eruit een mens goed doet. Zeker wanneer je je ophoudt in de zilte lucht van Zeeland.

Letizia schreef:Zus en ik zijn er ook weer bij, als vrijwilliger en hobbyfotograaf, hopelijk net zo'n mooi zonnetje als vorig jaar!
Ik zie al bekende namen van vorig jaar voorbij komen, hartstikke leuk, volgens mij heeft ook echt iedereen het vorig jaar als positief ervaren, zowel de ruiters, als de vrijwilligers, als de organisatie

Leuk dat je er dit jaar weer bij bent.
ik heb Val en mijzelf net ook ingeschreven .
Ga je de 70 doen?
Zie je dan, ik rij de 35
hoe is Renesse qua bodem? Strand kan ik nog bedenken haha maar de stukken die niet op t strand zijn?
thanks. Dan komt t wel goed haha