Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariekyy schreef:Hier even ego berichtje. Afgelopen zaterdag met mijn koudbloed de 48 km in Haarle super uitgereden! Als 9e geëindigd en beste koudbloed op de 48 km. Best wel beetje trots
kristelhans schreef:Go Marika!!!! En Wes natuurlijk.

Sonja89 schreef:Hee wat een leuk topic! Stoere foto's ook allemaal.
Mijn IJslandertje en ik zijn nu bezig met het opbouwen van de basisconditie. Hij is dit jaar 5 geworden en al heel zelfstandig op ritten. We hopen volgend jaar of het jaar daarop onze eerste kk te starten. Dit zijn we:
[ Afbeelding ]
Inmiddels is hij een heel stuk slanker gelukkig!
Er zit af en toe wel een flinke kop op hoor, maar dat is op de foto ook wel te zien haha. Voordeel ervan is dat hij erg stoer is en houdt van avontuur, dus tot nu toe pakt hij de puppytraining goed op.Sonja89 schreef:Vraagje: hoe veel/lang hebben jullie getraind voor de eerste wedstrijd? Wanneer is een koudbloed nu klaar voor endurance? En hebben jullie thuis al gewerkt met een hartslagmeter?
Ik weet nog wel iemand die een Zaldi Endurance te koop heeft.
Ook een ribzit en een lekker kort zadel.
Sonja89 schreef:Hé wat leuk, nog een 5-jarige! Dan ben ik erg benieuwd hoe jij de training hebt opgebouwd Blingh. Mijn IJslander is 2 maanden jonger dan jouw Tinker, maar wij zijn dit seizoen pas begonnen met de basiskilometers en een wedstrijd zit er voorlopig nog niet in.
risky, vandaag is een betere dag om te trainen dan gisteren volgens mij!