Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb zoveel mensen gezien
MissPippin schreef:haha, oeps, wij hebben geen reeen gezien op het pad gelukkig. welke klasse reed je en waar reed je verkeerd? wij reden 1 en reden ook laatste stukje verkeerd, dus moesten weer terug :-(
de harde grindpaadjes waren inderdaad niet zo fijn, mijn paard is een paar weken geleden iets te kort gepakt door de smid en dat merkte ik nu nog wel op het grind. gelukkig was het aan de zijkant of berm wel te doen. ook heb ik wat stukken over het harde gereden om niet over het grind te hoeven rijden.
het was onze eerste endurance, dus daar had ik me nog niet in verdiept

kim345 schreef:Misschien heb je eerst 8 min gewacht en toen aangeboden. Dan moet je op 10 min na binnenkomst weer en was het dus na 2 min al. Was de tweede keer de hartslag 48? Dan ben je niet gediskwalificeerd of was dat op de nakeuring?

Wel nog iemand aangeroepen die verkeerd reed, wellicht een bokker? 

We hebben een gemiddelde snelheid gereden van 10,94 waar we wel tevreden mee zijn
En het weertje was heerlijk! (al vond mijn haf het te warm denk ik, vandaar die hoge HS op het eind, ondanks het vele koelen). Vond de route ook erg mooi, lekker die lange stukken rechtuit
Geen last gehad van het grind gelukkig 

nikkielvis schreef:Wij hebben ook een super wedstrijd gehad.
Weer 3 puntjes erbij weet alleen de uitslag nog niet wij zijn eerder naar huis gegaan.
Erg last van hoofdpijn helaas.
Maar een geslaagde dag en leuke organisatie.
Bedankt
Een echte blikvanger!! Corelli schreef:Weet iemand trouwens wie de fotograaf (dame) was die vlak na een bocht zat in het tweede rondje van de K1? Ze zat daar met een jongen volgens mij en we reden langs hoog gras