8&9 juni TREC Noord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:01

Nou dus niet volgend jaar weer in Midlaren, begrijp ik, maar toch wel ergens in Drenthe/Groningen (moet er toch met de trailer heen, dus dat maakt dan niet veel uit of het wat verder vanaf Zuidlaarderveen is).

Op de foto's zie ik zowat iedereen met een BIG SMILE, dat tekent denk ik wel de sfeer!

Ga er beslist met B.J. op trainen en hoop serieus volgend jaar ook van de rij-partij te zijn.

WendyBZ

Re: 8&9 juni TREC Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 13:04

Ik ga geen 100 km rijden naar een locatie om te organiseren nee, dus het is wel weer in de buurt :+

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:18

Leuk filmpje!
Ook heel leuk dat nu niet alleen de rit (POR/MA/PTV) er op staan maar ook de keuring, trailer terrein en de BBQ.
Dat hoort voor mij ook echt bij de TREC, dat maakt het weekend uit af!!!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:35

Bedankt! :D Dat vond ik dus ook, het rijden is leuk, maar wat juist zo leuk is aan TREC is de gezelligheid!
En die enorme grijns van Wendy als iedereen voor haar klapt! :D Priceless! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:38

Gilbey schreef:
Judith_ schreef:
Mocht mijn stage komend jaar in Nederland zijn dan bied ik mij maar wat graag aan als vrijwilliger. :j De sfeer is heerlijk namelijk en vond de wedstrijd prima verzorgd! +:)+

Als ruiter is het niet zo mijn ding, of in ieder geval niet zo het ding van mijn paard. :+ En ik zal proberen wat minder ongeluk te brengen. :D

Was jij de ongelukkige gebruiker van het mes?
Hoe is het nu met je vinger?

Ik had het mes getest ja. :') Vinger gaat wel redelijk goed nu gelukkig. Gister het laatste verband er afgehaald en de boel lijkt weer keurig aan elkaar te groeien.

Eef, prachtig filmpje! Leuk gedaan. :j

Eefje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:40

Wat een leuk en compleet filmpje Evelyn, geeft mooi weer hoe veelzijdig TREC is.
Als vrijwilliger vond ik het een erg geslaagd weekend, fijne organisatie en een goede sfeer.

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:53

Tof filmpje! heb hem even met mijn klas bekeken ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 23:17

Sodeletuut schreef:
Of je bouwt gewoon voor de PTV de hele onneresweg in Onnen vol :') Lang genoeg.

Hahah ja, of het vierkantje van vandaag :P Maar dan heb je verder voor de POR niet echt veel mogelijkheden denk ik?

yarrah schreef:
Ook ik heb ondanks mijn stomme blessure (geirriteerd heupgewricht) kon ik niet zoveel, maar ik heb een super geslaagd weekend gehad. Zaterdag deed ik het secretariaat. En s'middags stond ik op End of Route waar we het supergezellig hadden. Zondag even het secretariaat en de vrijwilligers opgevangen (ging niet echt soepel, maar ik geloof dat de vrijwilligers er niet veel van meegekregen hebben). Daarna samen met Stans in de rekenkamer.

Haha ja, dat was zeker gezellig, bij End of Route! :)

En een heel tof filmpje heb je ervan gemaakt Eef! :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 08:39

Gaaf gedaan Eef! :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:25

End of route was idd gezellig :-D Hoef je helemaal geen paard voor mee te hebben, om te kunnen genieten ;-)

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 18:53

yarrah schreef:
Ook ik heb ondanks mijn stomme blessure (geirriteerd heupgewricht) kon ik niet zoveel, maar ik heb een super geslaagd weekend gehad. Zaterdag deed ik het secretariaat. En s'middags stond ik op End of Route waar we het supergezellig hadden. Zondag even het secretariaat en de vrijwilligers opgevangen (ging niet echt soepel, maar ik geloof dat de vrijwilligers er niet veel van meegekregen hebben). Daarna samen met Stans in de rekenkamer.

Jaaa, de End of Route was gezellig!! *\o/* Vorig jaar ook al. 8-)