Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gilbey schreef:Judith_ schreef:Mocht mijn stage komend jaar in Nederland zijn dan bied ik mij maar wat graag aan als vrijwilliger.De sfeer is heerlijk namelijk en vond de wedstrijd prima verzorgd!
![]()
Als ruiter is het niet zo mijn ding, of in ieder geval niet zo het ding van mijn paard.En ik zal proberen wat minder ongeluk te brengen.
Was jij de ongelukkige gebruiker van het mes?
Hoe is het nu met je vinger?
Sodeletuut schreef:Of je bouwt gewoon voor de PTV de hele onneresweg in Onnen volLang genoeg.
yarrah schreef:Ook ik heb ondanks mijn stomme blessure (geirriteerd heupgewricht) kon ik niet zoveel, maar ik heb een super geslaagd weekend gehad. Zaterdag deed ik het secretariaat. En s'middags stond ik op End of Route waar we het supergezellig hadden. Zondag even het secretariaat en de vrijwilligers opgevangen (ging niet echt soepel, maar ik geloof dat de vrijwilligers er niet veel van meegekregen hebben). Daarna samen met Stans in de rekenkamer.
yarrah schreef:Ook ik heb ondanks mijn stomme blessure (geirriteerd heupgewricht) kon ik niet zoveel, maar ik heb een super geslaagd weekend gehad. Zaterdag deed ik het secretariaat. En s'middags stond ik op End of Route waar we het supergezellig hadden. Zondag even het secretariaat en de vrijwilligers opgevangen (ging niet echt soepel, maar ik geloof dat de vrijwilligers er niet veel van meegekregen hebben). Daarna samen met Stans in de rekenkamer.