@Corelli, vul gewoon zoveel mogelijk in, komt vast goed dan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michelle_S schreef:Hee Myrthe, ik heb Jet de dag na onze vorige wedstrijd 2 weken vrij gegeven, nu zijn we weer lekker aan het trainen en voor die week dat we naar Ommen toe rijden krijgt ze een week stil, dan rijden we in alle rust met pauze's naar Ommen toe, onder begeleiding van een vriendin met de scooter. Daarna krijgt ze dus weer een week vrij en starten we die zondag de wedstrijd.
Dus eigenlijk heeft ze 1 week vrij, 1 dag heen rijden en dan weer 1 week vrij. Lijkt mij voldoende als wij het rustig aan doen. Lekker stappen af en toe draven en pauze's.
Of zit ik dan sterk fout? Anders kan ik gewoon echt niet starten, en in deze korte tijd kan ik helaas haar niet laten trainen door een proffessional die haar trailer leert laden. Het is werkelijk echt een ramp namelijk wat trailer laden betreft.
Ik bedoel het ook niet onaardig, maar denk dat het gewoon een heel onverstandige keuze is.
wat als ik haar er niet in krijg, kan ik niet starten en we willen zo graag! Ik vind het ontzettend vervelend en tuurlijk wil ik het beste voor haar en begrijp je uitleg ook volkomen!
Ik ken iig geen ruiters die nog dusdanige piekbelasting geven vlak voor de wedstrijden. MyrtheJ schreef:Stel je vraag anders ook even op het EF, daar zitten meer hoger geklasseerde ruiters dan hierIk ken iig geen ruiters die nog dusdanige piekbelasting geven vlak voor de wedstrijden.
Ik snap dat je heeeel graag wil, maar bedenk je ook dat je TIJD genoeg hebt! Nog minstens 10-15 jaar om endurance wedstrijden te rijden, mits je je paardje nu in haar jonge jaren heel houdt.

Bij handtekening moet je dan maar gewoon je naam invullen ofzo