Nee, mijn virus scan springt aan voordat er schade is. Mogelijk zit er iets niet goed in de website.
Gevaar: malware gedetecteerd. Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op www.endurancekwb.nl geblokkeerd. Er is inhoud van www.horse-aquatherapy.nl, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als u deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd. Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt.
Hier niks aan de hand...*twijfel gelijk over de virusscanner*
heleenxx
Geplaatst: 03-03-13 20:19
Ik durf het even niet meer te proberen
Pendurance
Geplaatst: 04-03-13 09:31
Hij doet het weer. Er stond géén malware/virus op de site, alleen een foto afkomstig van een site waar mogelijk wat mis mee is. Hij stond ergens in een oud nieuwsbericht. Die heb ik verwijderd. Alleen de browser Google Chrome geeft dit weer, ligt verder niet aan je virusscanner. Je kunt dus weer rustig de site bezoeken
Nee hoor, gewoon in draf (soms zelfs galop). Even aanroepen stel ik persoonlijk altijd wel op prijs; "Hallo! Kan ik passeren?", antwoord even afwachten en erlangs. De afgelopen jaren is dat niet helemaal gebruikelijk meer, maar het is wel zo netjes, niet elk paard reageert even makkelijk op onverwacht ingehaald worden.
Yvie_Juudje
Geplaatst: 16-03-13 21:54
Oke, goed dat ik dat van te voren weet.
In halen in galop betekent voor die van mij: MEE RENNEN!!!!! IK GA WINNEN!!!!!