28 April Kaatsheuvel TREC

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sandros

Re: 28 April Kaatsheuvel TREC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:53

Ja maar ik ben voor iemand anders in de plaats en weet niet voor wie

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:46

Ho ho ik kan niet toveren he? Ik zal de tijden vanavond aanpassen

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:43

Hahaha piecon :P Dat zou echt handig zijn bij het organiseren!

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:05

Nou piecon ik vind het niet zo netjes je opmerking.
Ik snap best dat Sandros wil weten wat haar tijden zijn, maar je had wel iets netter kunnen reageren.
Dit is niet zo proffesioneel.

Moet zeggen dat ik tot nu toe de organisatie ook alles behalve dingen netjes af vind handelen.
Niet reageren op mailtjes met best belangrijke vragen, na een paar extra mailtjes krijg je dan eindelijk een mail terug met '' ik maak de regels niet dus ik kan hier geen antwoord op geven'' waarom kan je alleen naar iemand mailen die nergens antwoord op heeft. En dit is niet de enigste keer dat er vanuit de kant van de organisatie niet correct gereageerd word op vragen.

Wij hebben er zin in maar wij hebben al wel besloten dat dit voor ons de eerste en laatste keer word dat wij mee doen met een TREC westrijd. Gewoon weg om het feit dat sommige dingen iets anders geregeld/ beantwoord hadden kunnen worden. Dat verpest toch een beetje het ''ik heb er zin in gevoel''. En dat vinden wij erg jammer voor het bedrag wat je er voor neer legt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:07

Dan ben ik wel benieuwd wat voor belangrijke vragen je hebt.

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:10

Nou voor ons ( mijn zus, vriendin en mij) is dit de eerste keer dat wij een TREC wedstrijd gaan doen en dan zijn er sommige vragen die je hebt die wij nergens konden vinden in het regelement of op internet. En als er een mail adres bij staan waar je heen kan mailen voor vragen, vind ik het wel zo netjes dat daar op gereageerd word en ook beantwoord word door iemand die daar ook het antwoord op weet.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:12

Nogmaals, wat voor soort vragen? Want ik kan heel duidelijk alles vinden online, dus ik vraag me af wat voor soort vragen je hebt.

Even Piecon buiten beschouwing gelaten, je laat toch niet 1 negatieve ervaring alles beslissen of je Trec nu wel of niet leuk vind :?

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:23

Wij hebben de organisatie gecontact met de vragen die hoef ik hier niet te herhalen want het heeft geen toevoegende waarde voor jullie.
En het is niet 1 negatieve ervaring wij hebben verschillende keren geprobeerd om de organisatie te contacten en telkens kregen we of geen antwoord of een antwoord waar we alsnog niet wijzer van werden.
En dat vind ik slecht als je iets organiseerd waar ook onervaren mensen aan mee kunnen doen vind ik dat je op zijn minst goed bereikbaar moet zijn als er vragen zijn. Vind gewoon niet dat het netjes af gehandeld is en dat is bij andere organisaties nog nooit voor gekomen.
Het was ook meer bedoeld als aandachts puntje voor een volgende keer.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:25

Dan zeg je dat (of mail je dat) naar de organisatie en doe je dat niet op een forum :n

Ondanks dit hoop ik toch dat je zondag een leuke dag hebt.

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:29

Waarom mag ik dit niet in een forum plaatsen.
De laatste keer dat ik checkte is dit een discussie forum waar ervaringen en vragen gedeelt mogen worden. En daar mag op gereageerd worden.

Maar dit is/word ook zeker gemeldt aan de organisatie hoor.

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:32

Sorry hoor maar wij hebben netjes geantwoord op alle vragen!! Ik had zelfs een mailadres van iemand doorgemaild die vragen beter kan beantwoorden!! Nadat je iemand op de manege had aangesproken dat je niets gehoord had heb ik zelfs dat zelfde mailtje nog een keer gestuurd. Toen werd er gezegd dat je het mailtje niet ontvangen had, terwijl ik een leesbevestiging heb gehad.
Je vroeg ook 2 boxen te huur terwijl wij aangaven dat alles verhuurd was. Ik heb gezegd dat we proberen stallen bij te huren. Er werd toen gezegd dat jullie het zelf wwel gingen regelen omdat jullie daar toch op de rijvereniging zaten.Toen er ineens 2 boxen vrijkwamen heb ik jullie meteen een mail gestuurd dat ze vrij waren. Ik snap niet waar jij het over hebt.
De opmerking van "Ik maak de regels niet dus ik kan hier geen antwoord op geven"Klopt ook niet. Je gaf aan dat je westernbeugels niet op kon steken. Dat moet wel bij de TREC. We hebben toen gezegd dat het volgens de regels zo moet en dat wij daar niets aan kunnen doen. Toen hebben we zelfs een mailadres van iemand gegeven die ook western rijdt, waar je aan kon vragen hoe zij het doet.

Wij hebben iedereen op tijd en correct geantwoord.Ik heb alle vragen van iedereen beantwoord. Ik heb Sandros nogop mijn werk ( ja ik werk ook nog ) gemaild dat ze mee kon doen. Het "ik kan niet toveren"was leuk bedoeld hoor. Enig respect voor mensen die een wedstrijd organiseren voor 74 deelnemers zou wel op zijn plaats zijn.

We hebben jullie zelfs nog telefonisch gesproken!!

Jammer dat je er zo'n verhaal van maakt. Dat is idd niet de trec spirit!

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:56

Er waren al verschillende vragen en mailtjes aan vooraf gegaan waar geen reacties op gegeven zijn.
De opmerking '' ik maak de regels niet dus ik kan hier geen antwoord op geven'' is zeker gemaakt.
Dit ging over een correctional western bit.
We weten daar nog steeds geen antwoord op.

Overingens heb je geen mail contact met mij gehad maar met mijn zus.
Zij heeft idd iemand gesproken op de manege omdat zij zeer zeker dit mailtje waar jij het over hebt niet gelezen heeft. Dus dat jij een leesbevestiging hebt gehad is onzin.
Zij wilde gewoon graag antwoord op haar vragen en omdat ze die niet van jullie kreeg heeft ze dit verteld aan iemand van de manege ja. Diegene zei ook dat ze het niet zo netjes vond dat er niet gereageerd werd of niet correct op vragen.
Pas daarna kregen wij ineens al die mailtjes die jij opnoemt en kon er wel gereageerd worden.

Als wij ter plaatsen te horen krijgen dat dit bit eigenlijk niet mag is dat jullie probleem omdat wij daar verschillende keren naar gevraagt hebben maar tot op heden nog steeds geen duidelijk antwoord op hebben.

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:57

Ik wil de mailwisseling hier wel op bokt zetten hoor

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:59

Maratjesammy, ik stel voor om dit per pb of anders zondag voort te zetten ;)

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:03

Je hebt gelijk IndianLady. Dit heeft niets met het TREC gevoel te maken. Erg jammer dat we zo onterecht afgebonkt worden....

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:06

Moet jij weten, je hebt niet met mij persoonlijk contact gehad dus mij maakt het niet uit.
Snap alleen de meerwaarde er niet zo van.

Hoezo onterecht afgebonkt worden? Ik mag toch onze kant van het verhaal vertellen ofniet.

Ik wilde alleen maar even benadrukken dat ik het gewoon niet zo netjes afgehandelt vind.

Wij organiseren zelf ook weleens iets en weten dus wat er bij zoiets komt kijken en daarom vinden wij dat het wat anders allemaal geregeld had kunnen worden.

Maar het blijkt wel dat het hier om een menings verschil gaat.

Jij vind dat jullie correct gehandelt hebben en wij vinden van niet.

Laten we er maar over op houden want niemand heeft hier iets aan.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:11

Haha ik snap er niks meer van, beetje onsamenhangend :P Maar goed, dit gedoe lijkt me voor niemand een meerwaarde!
Wel ontzettend jammer dat je het zo negatief ervaart maratje, TREC is zo leuk!!

Marij120462

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:16

Ik meld me ook even. Ga komende zondag voor het eerst meedoen. Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Heb er in ieder geval veel zin in. Presteren hoeft niet, het gaat mij puur om het plezier: genieten van mijn paard en de natuur en dat samen met mensen die dat ook willen

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:18

Jullie gaan er een heel weekend van maken toch Marij? Samen met Natascha ga je zeker veel lol met je knol krijgen!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:30

dat gaan we zeker.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe mijn enkel het gaat houden.
Er blijkt toch nog steeds iets fout te zitten na de breuk van vorig jaar.
Daar kwam ik vorige week achter met een endurance rit.
Ik heb vandaag fysio gehad en mijn kuitbeen is terug gezet op zijn plek, nu kijken of die daar ook braaf wil blijven.
Ik moet mijn beugels ook aanpassen, dus ga dat nu snel doen voor komende zondag

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:34

Jeetje dat klinkt niet lekker Gilbey. Wel een mooi wedstrijdje voor jou om dat uit te proberen.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:38

Jee Gilbey.. Klinkt niet alsof je comfortabel je endurance uitgereden hebt..
Ahh Marij, dan gaan wij meeten zaterdag ;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:01

Gilbey schreef:
dat gaan we zeker.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe mijn enkel het gaat houden.
Er blijkt toch nog steeds iets fout te zitten na de breuk van vorig jaar.
Daar kwam ik vorige week achter met een endurance rit.
Ik heb vandaag fysio gehad en mijn kuitbeen is terug gezet op zijn plek, nu kijken of die daar ook braaf wil blijven.
Ik moet mijn beugels ook aanpassen, dus ga dat nu snel doen voor komende zondag

Anders spannen we een brancard tussen Val en Tapas in en kan je daar op liggen :P

Marij120462

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:10

piecon schreef:
Jullie gaan er een heel weekend van maken toch Marij? Samen met Natascha ga je zeker veel lol met je knol krijgen!

Ja, inderdaad. Ga samen met Natascha en dan van zaterdag t/m maandag. Wordt zeker leuk

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:12

*\o/* *\o/* *\o/*
Als het goed is hebben alle T1 -ers een extra handleiding "wat is TREC" gekregen heet afgelopen weekend ( weer zo'n extra service voor beginners haha) Als er mensen zijn die deze niet ontvangen hebben meldt het dan ff, dan stuur ik hem alsnog toe.