Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Speedster schreef:Impulsritten/impulsrubriek is wat vroeger kennismakingsklasse heette. Het wordt ook wel klasse 0 genoemd. Als je geen startkaart voor endurance hebt, mag je geen klasse 1 rijden, maar wel impulsrubriek. Dit is meestal gelijk qua afstand aan de klasse 1, maar je kunt er geen winstpunten mee halen. Ook ligt de minimumsnelheid iets lager dan in de klasse 1. Je moet wel lid zijn van de KNHS overigens.

Djilna schreef:Als je lid wordt van de endurancevereniging zit daar lidmaatschap knhs bij in. 55euro per jaar dacht ik. En dan startpas. Die weet ik zo niet uit mijn hoofd.
WendyBZ schreef:Ik heb mijn enduracestartkaart opgezegd, dus ik rij alleen TREC dit jaar. Nog een paar T3 wedstrijden en dan ga ik een overstap maken naar de T4![]()
Ik ga nog wel genoeg endurancewedstrijden bezoeken, ik ga dinnetje Lous naar wat wedstrijden rijden en groomen
Maar dat is niet de reden dat ik mijn endurancestartkaart opzeg hoor
Ik had nog graag eens een paar wedstrijden gereden, maar ik heb artrose in mijn rechterknie en artritis en dat is niet zo'n beste combinatie met lange ritten op hoger tempo
WendyBZ schreef:TREC gaat lekkerMaar dat is niet de reden dat ik mijn endurancestartkaart opzeg hoor
Ik had nog graag eens een paar wedstrijden gereden, maar ik heb artrose in mijn rechterknie en artritis en dat is niet zo'n beste combinatie met lange ritten op hoger tempo

Rixt_ schreef:Paardje123, je kunt altijd eerst een keer de impulsklasse starten?
. Maarja dan zit ik alweer te denken, zo´n dag kost een hoop tijd en geld. Waarom dan niet gelijk voor de punten, heb al een startkaart dan alleen dat andere lidmaatschap er nog bij. Maar goed heb geen idee of ik het wel leuk vind en me paard geschikt is
dus ze hebben de boel met 2 titanium pennetjes vastgezet en mag nu hopen dat ik na 10 weken weer op mn paard mag zitten..