Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WendyBZ schreef:Mwoah, valt mee. Invoeren op afstandmeten.nl en dan omzetten in gpx-bestandHeb ik ook wel eens gedaan met routes. Misschien staat de route ook wel op afstandmeter.nl?
Hilli schreef:Nou ja, ook zonder gpx-bestand weet je wel waar je bent als je een GPS meeneemt. Of een smartphone met een app zoals Endomondo. Alleen het terugvinden van een route indien je verloren raakt is lastiger.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=173205 Klik links in het menu op exporteren, dan kan je hem omzetten naar gpx. Prisca schreef:Als ik toch een horloge heb wat moet ik dan met een app?. Wil juist niet een telefoon in mijn handen hebben lekker met de regen van de vorige keer. Deze zit om je pols en is waterdicht. Is gewoon handig als je de route erop hebt staan. Is raar dat bij andere geen probleem was en bij deze wel?
dat zijn de lintjes.
WendyBZ schreef:Over het algemeen om de 5, als ik het me goed herrinner. En 2 km voor de P/A en finish.
Dan ga ik ook gewoon vertrouwen op de lintjes langs de weg. Zien wel wat t wordt. Heb de dag ervoor nog een crosstraining staan
Merk dat daar toch meer mn hart ligt... fannetje schreef:Idd km-bordjes staan er er op elke 5km en 2km en 1km voor p/a en finish.
Maar een crosstraining de dag ervoor, heftig hoor.
We hebben het ook 'maar' over crossen op B niveau en een impuls endurance he... (waarvan iedereen altijd zegt dat dat ongetraind kan met een paard wat een redelijke conditie heeft)
.