TREC Noord, 2 en 3 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 09:12

Wat een leuke foto's heb je gemaakt Albaton :)

Ook ik zie heel wat bekenden voorbij komen. Zo jammer dat ik niet mee kon doen!
Iedereen nog heel veel plezier en succes vandaag! :D

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 11:06

Mooie foto's! Ik ben nu weer thuis. Heb helaas niet mee kunnen rijden, maar wel een mooie omgeving! Ik ben benieuwd naar de foto's van de PTV :)

zonnebloem18

Re: TREC Noord, 2 en 3 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:41

Ik ben weer thuis na 2 dagen vrijwilligen, heb het erg naar mijn zin gehad, veel geleerd en zal er een volgende keer weer bij zijn.
Ben nu wel op, dus wil niet weten hoe Wendy zich vanavond moet voelen.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:41

Ik heb genoten! Wat een mooi weekend en leuke mensen bij elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:17

Ik ben nu wel heel benieuwd naar alle verslagen. :D Vandaag voor het eerst trec 'live' gezien als vrijwilliger en wie weet rijden we volgend jaar wel mee. Stond de hele dag als hindernisjury bij het labyrint wat erg leuk was om te zien. Ondanks het weer wat niet helemaal top was wel een hele leuke dag gehad. :)

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:57

Dit weekend heb ik voor het eerst ook meegedaan met mijn dressuurknol! 2x een training bij Wendy gevolgd, en het resultaat mocht er zijn.. een 2e plek!

Was niet altijd in het voordeel met een groot paard... maar we hebben een hoop lol gehad, en dat is toch het belangrijkste!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:58

Ja, het was zeker leuk om te vrijwilligen! Ik beheerde met mijn maatje Marrit gisteren de maproom en de End of Route. En vandaag waren wij de twee zonnestraaltjes in de bak, tijdens het onbeweeglijk stilstaan. Ik heb een geweldig leuk weekend gehad. Enige puntje van kritiek: wat weinig slaap gehad.... :+

O wat goed, PrinZ is knap.... <3

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:42

Ik ben ook weer thuis!! Was een heel geslaagd weekend :j :D
Wel moe nu, maar is ook niet gek, het is weer voor het eerst dat ik zo'n lang en zwaar weekend weer doe.

Zaterdag eerst op Post 2 gezeten met Jorinda als vrijwilliger (pony heeft artrose in schouder en schoft, dus kan zo'n lange tocht niet meer lopen), daar nog veel foto's gemaakt, die komen zo snel mogelijk!
En dan vandaag de MA en PTV gedaan, het ging niet helemaal goed en uiteindelijk 37 punten op de PTV, maar we deden toch maar mee voor de lol en de ervaring, volgend jaar gewoon weer! Hij vond het gewoon ontzettend spannend, dat wist ik van te voren en daarom deden we mee, kijken wat wel en niet lukt :)

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:15

Ik ben ook weer thuis na een dagje MA'en :) Vond het erg geslaagd als vrijwilliger! Deze dag heeft ons ook erg enthousiast gekregen voor TREC! En ook het vrijwilligen is voor herhaling vatbaar. Er werd super voor ons gezorgd!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:17

Waar zat je? :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:19

Oooh het was zoooo leuk! *\o/* Echt, wat hebben mijn poown en ik genoten! *\o/*
Ik heb ook vrijdag gevrijwilligerd op post 1, samen met zonnebloem18 (Misty heeft ook artrose) :) Vandaag MA en PTV gereden.
Misty schrok zich rot aan het eind van de heenweg bij de MA, want daar stond (zoals de meesten wel hebben gezien) een grote paraplu, dus net 1 meter voor de eindstreep stond ze stil. :P Maar de PTV was zo leuk! Ze weigerde wel een paar keer, maar uiteindelijk heeft ze alle hindernissen genomen. Ik ben zo trots! *\o/* 95 punten hadden we, nou ik ben dit tevreden, we hebben nooit geoefend en we hebben ook al een jaar of 4 niet meer gesprongen! :):) Maar echt ontzéttend genoten, en wat was iedereen aardig en hing er een super fijne sfeer! Echt petje af hoor! *\o/*

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:22

Milan_lover schreef:

Als eerste afschrikpost na de start van de MA :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:24

Westernfreak schreef:
Milan_lover schreef:

Haha ik heb vast wel naar je geglimlacht :)) (paardje met roze neus-en frontriem)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:24

O ja bij de PTV zat ik bij nummer 10, smalle doorgang onder de man, waar Jorinda en Cas heel hard voorbij scheurde.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:25

Hahah :')

Zijn er trouwens ook bokkers die foto's hebben gemaakt bij hindernissen?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:25

Westernfreak schreef:
Milan_lover schreef:

Haha, die vond hij allemaal eng _O-

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:26

zonnebloem18 schreef:
O ja bij de PTV zat ik bij nummer 10, smalle doorgang onder de man, waar Jorinda en Cas heel hard voorbij scheurde.

Hihi :D Cas ging wel hard ja :P
Ik wou Milan daar in galop hebben, maar hij ging niet :') En halverwege de doorgang dacht ik, ohja, gangwissel is misschien niet handig, whaha _O-

Jolandt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:36

Dit was onze eerste TREC wedstijd...vond het super geslaagd. ( Ik was nr. 36 en reed op een zwartbonte kruizing Fries x nog iets)
In de POR hadden we 208 punten. Ik reed samen met Karin op Joy en Sandra op April. De rit was mooi...maar van mij had het tempo wat hoger gemogen. Wel waren we 10 min. te laat binnen. dus we hadden ietsjes sneller kunnen rijden. Maar het is best moeilijk om het tempo in te schatten omdat je ook niet te vroeg binnen wil komen...

De MA ging voor mijn gevoel heel goed....de gangen waren correct maar wrs. was de galop nog iets te snel. Hij kan ook nog wel langzamer.Maar ik ging wel voor safe. Vond het jammer dat we in draf zouden vallen, wilde wel wat been erbij houden zodat hij niet bij de mensen en op het eind de plu zou stoppen of terug zou vallen... Geloof dat we daar 19 punten op hebben gehaald.

De PVT was leuk. Wel vond ik de hindernissen wat vlot op elkaar. Ik had het leuker gevonden met meer afstand er tussen zodat je wat tempo tussen de hindernissen kunt maken. Ik dacht dat er een ideale tijd moest zijn...maar heb daar niks meer over gehoord...dus we gingen gewoon. De slalom was 10 punten waard, de brug ging ook super, de dubbel sprong ook. de poort liet ik 1 x los. De heg ging helaas mis...hij liep er voor weg. IK wilde hem wel overdoen, vroeg er nog na. Maar ik zou geen punten meer krijgen. Volgens de jury....dacht dat je het 3 x mocht...dus maar doorgereden. Laaghangende takken had ik 7 punten voor. Ging voor mijn gevoel ook helemaal goed vanuit galop . onbeweeglijk stilstaan ging helaas net niet goed. Hij stond met voorbenen net op de rand van de cirkel. labyrinth 1 balkje, Bergaf ging goed, smalle doorgang in draf gedaan bergop en achterwaart ging ook heel goed...weet de punten niet meer zo van deze onderdelen....smalle doorgang adh had ik 5 punten voor. Was vergeten dit in draf te doen. Boomstam adh. was niet echt goed gesprongen. Weet de punten niet meer. rechts opstijgen was 0 punten. Lukte me wel om er op te komen. Maar zal er wel niet uitgezien hebben.....ha,ha...dat vond ik echt lastig...stijve hark die ik ben! En de laatste ging weer Top! Vond het jammer dat we klaar waren. Ik wilde best nog een rondje... Totaal geloof ik 89 punten voor de PVT

En dus 316 in totaal wat maakte dat we nog een 2e plek hadden in equipe.

Vond het een leuk weekend en wat een vrijwilligers zijn er nodig voor een TREC. Petje af voor de organisatie en iedereen die heeft meegeholpen om dit te organiseren. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:45

Leuk verslagje Jolandt! Ik ga zometeen denk ik even de foto's van de POR uploaden. :)

Ik hoop trouwens dat er nog wat foto's zijn gemaakt vandaag, want de foto's die mijn moeder heeft gemaakt zijn niet zo'n succes. :=
Afbeelding

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:46

Whaha Carm _O-

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 20:49

www.fotohipppique.nl heeft vandaag foto's gemaakt :)

wij zijn aan het bijkomen bij de sushi mall in de stad. Straks meteen door naar bed denk ik :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:53

Oh leuk Wendy, ik ben benieuwd!

Ahw ja kan me voorstellen dat je heel moe bent! Nou echt een grote _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ hoor!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:07

Ja idd!!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:24

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:31

Ah ik heb ons gespot en ook een mooie foto gezien, misschien wil ik wel nabestellen bij je. :)