Trainingsrit Omgeving boswachterij schoonoord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke_Xena

Re: Trainingsrit Omgeving boswachterij schoonoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 17:38

haha had ik je dan maar moeten afkeuren? dan was je wel meegeweest;)
Maar leuk dat je Kootwijk gaat doen! Zullen wij anders toch nog samen iets afspreken? Als we nog een datum kunnen vinden is wel fijn om nog even samen gereden te hebben! Of we gaan allebei met de trailer ergens in het midden afspreken

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 18:29

@ mariekky, wat geweldig dat het zo goed ging! Gefeliciteerd! Wel jammer dat je niet mee gaat 15 april, maar dat is begrijpelijk. Alvast heel veel succes voor de wedstrijd in Kootwijk!!

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:05

Mieke, ja moeten even kijken of we nog wat kunnen afspreken.. Alleen het word voor ons erg duur om in april nog een keer de trailer te huren. Dus als het lukt om hier te komen graag!

Mieke_Xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:33

Ja snap ik, ik pb je wel even vanmiddag!

Lesly1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:32

ik moet helaas ook afzeggen i.v.m wedstrijd

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:51

Hee, ik zie opeens buurtgenoten :+

Als jullie nog een andere keer gaan zou ik graag mee willen! Ik wil volgend jaar ook gaan starten, als ik weet wat ik met vervolgopleidingen enzo ga doen :)

Fjordlief heeft in ieder geval voldoende conditie, ik rij eigenlijk altijd buiten en lange ritten. Heb 2 jaar geleden in België een oefenwedstrijd gereden, ging met gemak!
Ik wil nu eerst weer even oefenen met andere paarden erbij, ik ga eigenlijk altijd alleen op buitenrit sinds ik hier woon dus dat zijn we een beetje verleerd :')

TS, staat jouw paard daar langs de weg bij Schoonoord? (tussen schoonoord en de eerste rotonde richting Sleen zegmaar :P )

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:00

Ik lees Schoonoord, en ik denk wow de wereld is klein, hihi komt zelfs Odoornerveen voorbij, ik woon ook in Odoornerveen.

In de toekomst zou ik graag is meerijden met jullie. Momenteel is mijn paard drachtig en te jong, maar volgend jaar wil ik wel gaan trainen en hoop misschien over 2 jaar te starten.

Ts ik weet volgens mij ook waar je woont. Hebben wij in het verleden ook geen contact gehad omdat je de arabier van Nienja had gekocht, van t haantje? Weet zo niet meer hoe dat paard heette.

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:05

Inderdaad een klein wereldje zeg :')

Heb jij de paarden ook niet aan huis wreckh? ze komen me zo bekend voor :+

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:16

Ja, althans momenteel aleen de haf, arme ziel. Verder zijn de meeste paarden uit mijn profiel alweer weg. Mijn fries heb ik nog maar een maand. Ze is drachtig en staat nu nog bij mijn instructrice in Schoonoord om daar te bevallen, veulen is nog van hen, vandaar.
Waar staat jou paard dan en waar woon je dan? Misschien handiger via pb, is anders zo offtopic.

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:23

Gaan jullie allebei ook mee 15 april? :D

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:24

Zoals ik al zei zal het bij mij helaas niet worden, paard is 18 mei uitgerekend, dus die doe ik daar geen plezier mee.

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:27

Oja! Sorry zit op mn werk, las er een beetje te snel doorheen :+
Maar leuk dat je in de toekomst een keer mee wil!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 19:05

Wilmy schreef:

Wat jammer Wilmy, alvast succes met de wedstrijd!! DAt gaat voor!! *\o/*

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 19:10

goh wat grappig dat jullie in odoornerveen wonen, dat is vlakbij! Als jullie buiten die datum een keer zin hebben om te rijden mogen jullie t ook zeggen hoor ;) harstikke gezellig.

@wreckh: Dat klopt, dat was Raisha, ze 'woont' nu bij de buren en is met pensioen. Wist niet dat ik toen contact met je heb gehad. :) WAt leuk! Wanneer is je Fries uitgerekend? Spannend hoor!!

@ wollewaps: Wat leuk dat ook jij zo dichtbij woont, Ik woon inderdaad aan de weg tussen noord sleen en schoonoord in, net na de kibbelkoele. Als je eens zin hebt om samen te rijden roep je maar, we kunnen natuurlijk ook met z'n 2en of drieen eerst rijden zodat je paardje kan wennen. Leuk dat je trouwens in Belgie ook gestart bent!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 19:11

Lijstje nu, (ivm. afvallenden)

1. Horse_art
2. Vos
3. Helenex
4. Mieke_xena
5. k_i_m_m_y89

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:50

Horse_Art schreef:
goh wat grappig dat jullie in odoornerveen wonen, dat is vlakbij! Als jullie buiten die datum een keer zin hebben om te rijden mogen jullie t ook zeggen hoor ;) harstikke gezellig.

@wreckh: Dat klopt, dat was Raisha, ze 'woont' nu bij de buren en is met pensioen. Wist niet dat ik toen contact met je heb gehad. :) WAt leuk! Wanneer is je Fries uitgerekend? Spannend hoor!!

@ wollewaps: Wat leuk dat ook jij zo dichtbij woont, Ik woon inderdaad aan de weg tussen noord sleen en schoonoord in, net na de kibbelkoele. Als je eens zin hebt om samen te rijden roep je maar, we kunnen natuurlijk ook met z'n 2en of drieen eerst rijden zodat je paardje kan wennen. Leuk dat je trouwens in Belgie ook gestart bent!

Klein wereldje hé, ik dacht je paard al te herkennen :+

Lijkt me inderdaad wel eens een goed plan! Ze is echt niet moeilijk met anderen, alleen de laatste keer dat ik met meerdere buiten reed was in november met de Enjoy the Ride, toen was mevrouw nogal in race-stemming, niet zo praktisch in een groep van 8 :')
België was erg leuk! Was een kennismakingsrit van 40km voor "leken" en als oefenrit voor de wedstrijdruiters, niks officieels dus. Iedereen die hem uitreed kreeg een medaille, was wel leuk gedaan :+

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 22:54

Mijn paard is 18 mei uitgerekend, duurt dus niet zo lang meer.

Ow ja, Raisha....die lieverd. Dus ze staat nu tegenover de camping de Brabander? Mooi plek ie voor haar pensioen.

Lesly1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 08:33

Horse_Art schreef:
Wilmy schreef:

Wat jammer Wilmy, alvast succes met de wedstrijd!! DAt gaat voor!! *\o/*

Dank je wel! Jullie heel veelplezier de 15e! :j

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 08:52

wreckh schreef:
Mijn paard is 18 mei uitgerekend, duurt dus niet zo lang meer.

Ow ja, Raisha....die lieverd. Dus ze staat nu tegenover de camping de Brabander? Mooi plek ie voor haar pensioen.

Oh dat is al vlot, leuk hoor! Raisha staat niet bij de kibbelhof maar aan de rand van het bos richting schoonoord, huisje naast ons ;)

Groetjes! *\o/*

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 08:54

wollewaps schreef:
Horse_Art schreef:

Klein wereldje hé, ik dacht je paard al te herkennen :+

Lijkt me inderdaad wel eens een goed plan! Ze is echt niet moeilijk met anderen, alleen de laatste keer dat ik met meerdere buiten reed was in november met de Enjoy the Ride, toen was mevrouw nogal in race-stemming, niet zo praktisch in een groep van 8 :')
België was erg leuk! Was een kennismakingsrit van 40km voor "leken" en als oefenrit voor de wedstrijdruiters, niks officieels dus. Iedereen die hem uitreed kreeg een medaille, was wel leuk gedaan :+

Haha wat grappig! Mijn merrie heeft van de week ook voor het eerst in een groep van 5 gereden, ze vond het ook erg spannend en was dan ook erg druk wat ze normaal niet is. Maar halverwege werd ze gelukkig rustiger. :j Wat ontzettend leuk dat je al 40 km heb gereden, inderdaad lek gedaan met een medaille. Ga je dit jaar wel endurance starten of?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 09:02

yes yes, mijn set is gisteren volledig geworden en ff snel fotootje van gemaakt om jullie een beeld te geven :)

Afbeelding

Afbeelding

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 09:16

Oeh ziet er stoer uit Michelle! Zelf ook al kleren die die kleur?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 09:23

Mariekyy schreef:
Oeh ziet er stoer uit Michelle! Zelf ook al kleren die die kleur?

Dankjewel! <3 nee dat nog niet, wil een antraciet grijze rijbroek met rode sokken en rood t-shirt voor mijzelf :D hihi!
Vind rood altijd erg leuk staan op schimmels, en zag dat niet veel mensen dit hebben op een schimmel, dus greep mijn kans hihi :j *\o/*

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 09:29

Hihi, nou ben benieuwd als je setje helemaal af is! Mijn setje is nog steeds niet helemaal af. Moet nog een nieuwe cap, ziet alleen heel erg te twijfelen in welke kleur. En eigenlijk moet er nog een nieuwe helemaal passend zadel komen. Mja jammer genoeg geen geldboom :(

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 12:16

Mariekyy schreef:
Hihi, nou ben benieuwd als je setje helemaal af is! Mijn setje is nog steeds niet helemaal af. Moet nog een nieuwe cap, ziet alleen heel erg te twijfelen in welke kleur. En eigenlijk moet er nog een nieuwe helemaal passend zadel komen. Mja jammer genoeg geen geldboom :(

Goh wat jammer he, ik heb helaas ook geen geldboom, maar op zich heb ik deze set nog aardig goedkoop kunnen aanschaffen. Wel nieuw, maar niet duur gelukkig :) Wel moet ik nog rode peesberscherming hebben, dan is het plaatje ook af. Ben benieuwd hoe het er bij jullie uit gaat zien, welke kleur rijdne jullie??