Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 

harstikke gezellig.
WAt leuk! Wanneer is je Fries uitgerekend? Spannend hoor!!Horse_Art schreef:goh wat grappig dat jullie in odoornerveen wonen, dat is vlakbij! Als jullie buiten die datum een keer zin hebben om te rijden mogen jullie t ook zeggen hoorharstikke gezellig.
@wreckh: Dat klopt, dat was Raisha, ze 'woont' nu bij de buren en is met pensioen. Wist niet dat ik toen contact met je heb gehad.WAt leuk! Wanneer is je Fries uitgerekend? Spannend hoor!!
@ wollewaps: Wat leuk dat ook jij zo dichtbij woont, Ik woon inderdaad aan de weg tussen noord sleen en schoonoord in, net na de kibbelkoele. Als je eens zin hebt om samen te rijden roep je maar, we kunnen natuurlijk ook met z'n 2en of drieen eerst rijden zodat je paardje kan wennen. Leuk dat je trouwens in Belgie ook gestart bent!

wreckh schreef:Mijn paard is 18 mei uitgerekend, duurt dus niet zo lang meer.
Ow ja, Raisha....die lieverd. Dus ze staat nu tegenover de camping de Brabander? Mooi plek ie voor haar pensioen.
wollewaps schreef:Horse_Art schreef:goh wat grappig dat jullie in odoornerveen wonen, dat is vlakbij! Als jullie buiten die datum een keer zin hebben om te rijden mogen jullie t ook zeggen hoorharstikke gezellig.
@wreckh: Dat klopt, dat was Raisha, ze 'woont' nu bij de buren en is met pensioen. Wist niet dat ik toen contact met je heb gehad.WAt leuk! Wanneer is je Fries uitgerekend? Spannend hoor!!
@ wollewaps: Wat leuk dat ook jij zo dichtbij woont, Ik woon inderdaad aan de weg tussen noord sleen en schoonoord in, net na de kibbelkoele. Als je eens zin hebt om samen te rijden roep je maar, we kunnen natuurlijk ook met z'n 2en of drieen eerst rijden zodat je paardje kan wennen. Leuk dat je trouwens in Belgie ook gestart bent!
Klein wereldje hé, ik dacht je paard al te herkennen![]()
Lijkt me inderdaad wel eens een goed plan! Ze is echt niet moeilijk met anderen, alleen de laatste keer dat ik met meerdere buiten reed was in november met de Enjoy the Ride, toen was mevrouw nogal in race-stemming, niet zo praktisch in een groep van 8
België was erg leuk! Was een kennismakingsrit van 40km voor "leken" en als oefenrit voor de wedstrijdruiters, niks officieels dus. Iedereen die hem uitreed kreeg een medaille, was wel leuk gedaan
Wat ontzettend leuk dat je al 40 km heb gereden, inderdaad lek gedaan met een medaille. Ga je dit jaar wel endurance starten of? Mariekyy schreef:Oeh ziet er stoer uit Michelle! Zelf ook al kleren die die kleur?
nee dat nog niet, wil een antraciet grijze rijbroek met rode sokken en rood t-shirt voor mijzelf
hihi!
Mariekyy schreef:Hihi, nou ben benieuwd als je setje helemaal af is! Mijn setje is nog steeds niet helemaal af. Moet nog een nieuwe cap, ziet alleen heel erg te twijfelen in welke kleur. En eigenlijk moet er nog een nieuwe helemaal passend zadel komen. Mja jammer genoeg geen geldboom
Wel moet ik nog rode peesberscherming hebben, dan is het plaatje ook af. Ben benieuwd hoe het er bij jullie uit gaat zien, welke kleur rijdne jullie??