Hoe ziet jou endurance outfit eruit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

steinstein

Re: Hoe ziet jou endurance outfit eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 17:12

@daffie1986 , denk dat dat puur toeval was dat je mij zag rijden met Chris. Reed de rit met mijn stalgenoot.

Is een WOW zadel :P

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:53

Ik rij mijn Fries in het geel/baby blauw :o
Afbeelding
Afbeelding

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 01:45

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 12:43

Ik rij meestal in blauw/zwart, maar wissel wel eens af met zwart/roze. :) Hangt een beetje van de weersomstandigheden af!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:25

Michelle ook in het geel, gelukkig heb je van te voren wel eerst toestemming aan mij gevraagd of dat dit mocht :P

Myrthe heb je ook een foto van jullie?

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 00:21

Jazeker :D

DFW 2011:

Afbeelding

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 08:01

Hallo allemaal, ik kom hier even inbreken omdat ik een paar vragen heb over het Marylot hoofdstel: [HAR] Marylot hoofdstel misschien zijn er mensen die er wat over willen vertellen? Wat me ook opvalt is dat sommigen van jullie de neusriem onderlegd hebben en anderen niet, kun je daar een keuze in maken? Die optie heb ik niet zien staan namelijk!

Alvast bedankt!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 08:08

Met Tjo:
Afbeelding
en
Afbeelding

Met kdies ben ik nog zoekende, oranje blijft iig de basis ....
Afbeelding
tijdelijke mixup..
Afbeelding

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 11:21

Staat toch wel mooi dat oranje :j
Ik had nooit iets oranje op mijn palo's omdat het in mijn beleving vloekte :+ Maar zoals ik het nu op je fjord zie staat het helemaal niet raar. Vind het wel wat hebben, wel leuk met dat blauwe erbij! :D

@ Sonja.. wat ik me herinner is dat die optie wel bij de sidepull stond. Mijn eerste heb ik toen onderlegd gehad, maar met het zweten icm huidvet begonnen zich van die kleverige korstjes te vormen op het neopreen. Dat werd lekker vies en plakkerig en ging eerder irriteren. Daarom heb ik nu een die niet onderlegd is en dat bevalt me prima :j
Je kunt Goedhard (als je daar wilt bestellen) volgens mij wel mailen met het verzoek om iets onderlegd te krijgen als die optie niet bij het bestellen staat.

Vind jou outfit trouwens ook mooi Myrthe! Ik hoop dat ik met Champs ooit ook bitloos kan rijden. Dat deed ik met Goldy ook altijd... Maar ja Champs is een hengst en met slechts 1 seizoen endurance achter de kiezen nog redelijk onervaren. Eerst dus maar op safe spelen. :j

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:51

@ Faline: bedankt, naar zulk soort ervaringen was ik op zoek :j

@ Vippie: welke maat heb jij voor jouw Fjorden?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 07:41

Tjo had maatje cob, Cadiz zit op full/xtra full :=

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:01

Haha heb ik echt toestemming gevraagd Donna?? :P

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:59

Turquoise met knalroze voor Jip!
Latoy was altijd gewoon zwart.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 08:17

Nog een vraag voor de mensen die de Marylot als sidepull gebruiken: zijn jullie tevreden over de werking ervan?

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:02

Sonja89 schreef:
Hallo allemaal, ik kom hier even inbreken omdat ik een paar vragen heb over het Marylot hoofdstel: [HAR] Marylot hoofdstel misschien zijn er mensen die er wat over willen vertellen? Wat me ook opvalt is dat sommigen van jullie de neusriem onderlegd hebben en anderen niet, kun je daar een keuze in maken? Die optie heb ik niet zien staan namelijk!

Alvast bedankt!

Hoi, je kan inderdaad niet voor onderlegd kiezen. Je kan wel kiezen voor een overlay, die wordt dan dus overlegd. Ik heb gewoon voor wit gekozen en dan er overheen rood dus dan lijkt ie wit onderlegd.
Afbeelding
Afbeelding

De side pull heb ik besteld dus die is onderweg, zodra ik hem getest heb dan laat ik het weten.

Het onderlegd waar Faline het over heeft is dat je kunt kiezen voor een neopreen laag onder de neusriem en die kun je in verschillende kleuren krijgen.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 07:26

Je kunt wel voor onderlegd kiezen hoor, je kunt het psies zo laten maken als je zelf wilt.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 07:51

@ daffie: bedankt voor de uitgebreide uitleg! Ben benieuwd naar je ervaringen met de sidepull. Hoe lang duurt het eigenlijk ongeveer voor je je hoofdstel binnenkrijgt, als je hem bestelt?

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:56

Ligt er een beetje aan hoe druk ze het hebben, soms al binnen een week en soms duurt het wat langer, bijv. als ze net naar een beurs of internationale wedstrijd zijn.

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 14:01

Welke kleur zouden jullie bij een haflinger doen? Ik ben er al een paar weken over na aan het denken, maar kom er niet uit! Fluor groen of turquoise??

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:07

Groen

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:09

Wat een hippe outfits allemaal! :D

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:39

Sonja89 schreef:
Nog een vraag voor de mensen die de Marylot als sidepull gebruiken: zijn jullie tevreden over de werking ervan?

Ik heb de sidepull en ik ben er zeer tevreden over. :j
Met de vorige heb ik ook jaren gereden, die gebruikte ik bij de merries voornamelijk als sidepull en dat ging prima. Ze reageerden er goed op en het hoofdstel zit verder goed en stevig in elkaar. (Je trekt de ringen er niet zomaar af zeg maar :P)
Het blijft ook netjes op z'n plek zitten. Ik reed soms ook wel eens met een gewoon halster, maar die trekken soms helemaal scheef, zelfs bij weinig tot geen druk en dat is met de sidepull niet zo.

Bij Champs heb ik m alleen thuis in de bak nog maar als sidepull gebruikt, hij reageert er wel goed op, maar voor ik zo op wedstrijd ga, wil ik de hulpen op die manier bij hem eerst goed bevestigd hebben. Voorlopig rij ik voor alle zekerheid gewoon nog met bit, want dat werkt momenteel voor ons als noodrem toch nog wat beter/zekerder dan geen bit. (En we rijden dan wel het grootste deel van een rit met een los teugeltje, maar hij wil nog wel eens een sprintje trekken als hij schrikt, dan is een noodrem wel heel fijn om te hebben.)

Afbeelding

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:44

Wat een mooie setjes allemaal zeg! :=

Wij zijn bijna helemaal compleet, we hebben zelfs net een KNAL groene zweetdeken gekocht := . Ben nu alleen nog opzoek naar een bijpassende pad.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:42

@ Faline: bedankt voor je reactie en wat een prachtig paard heb je! Ik heb inmiddels besloten dat ik hem ga bestellen, moet alleen nog even kijken welke tint bruin het best overeenkomt met mijn zadel...

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 20:33

Is er iemand die in het fel groen rijdt? Zou je hier een foto van kunnen plaatsen op sturen via pb.
Dekje, peesbeschermers, shirt?

Zag vorige pagina 1, nog meer?