Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en daar gaat mijn planning dus al weer
(tja, ben een watje)Margreetje schreef:Tis wel koud hé buiten.....(tja, ben een watje)
Maar ik kan morgen ook nog steeds, moet alleen even kijken hoe ik daar kom....
Ik zie dat de Hammerdijk uitkomt op die 5-sprong, is dat de hoofdweg naar die parkeerplaats (op de anwb site zijn die andere wegen van de 5-sprong kleiner, misschien zandwegen?)
Karrimh schreef:Gilbey @ ik heb mijn klanten en leveranciers benaderd en hebben wat kunnen betekenen. mijn voerleverancier sponserde 150kg krachtvoer naar keuze, andere klant wilde de bezinebonnetjes wel hebben enz
Fannetje @ tanx, kom graag als ik beter ben
wedstrijdplanning moet nu al weer aangepast worden. KNHS internationale kalender er maar bij gepakt; Fasna Trail staat er niet op en gaat in ieder geval niet op de "geplande" datum door, maar ze zijn er wel mee bezig schijnt. WK jonge paarden in Compiègne gaat ook niet door ivm het WK in Euston Parken daar gaat mijn planning dus al weer
![]()
Karrimh dan maar waarschijnlijk eerder op de 160km starten, Sera zou naar Compiègne gaan enz.
toch wel handig als je tijdig weet wanneer welke wedstrijden (definitief) zijn, dan kan je eventueel je planning en dus ook training aanpassen. had bv voor Karrimh de Fasna 160km op de planning (juni dus), wordt nu hoogst waarschijnlijk Gartow en dus 2 maanden eerder. wel handig als je dit weet ivm je wintertraining
Margreetje schreef:Tis wel koud hé buiten.....(tja, ben een watje)
Maar ik kan morgen ook nog steeds, moet alleen even kijken hoe ik daar kom....
Ik zie dat de Hammerdijk uitkomt op die 5-sprong, is dat de hoofdweg naar die parkeerplaats (op de anwb site zijn die andere wegen van de 5-sprong kleiner, misschien zandwegen?)
, ik zorg voor koeken

)