wintertrainingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:18

Donna, beterschap en rust lekker uit anders blijft het slepen.

Hmm, die planning ben ik ook al aan het maken en helaas vallen de weinige TREC wedstrijden komend seizoen telkens tegelijk met endurance wedstrijden die ik graag zou willen rijden.
Sta ook al best een tijd bij de zuidveluwe rit met een stand maar die gaat komend jaar tegelijk vallen met één van de weinige T4 wedstrijden, gatver, baal er flink van.
Verder nu al aan het kijken hoe en wat voor het WK komend jaar in Portugal. O.a. hoe we het transport goed kunnen regelen en op zoek naar sponsoren. Dus als jullie daar suggestie's voor hebben hoor ik dat graag.
Laatst bijgewerkt door Gilbey op 10-12-11 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

fannetje

Re: wintertrainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:25

Donna, natuurlijk ben je altijd welkom voor een andere keer.
En planning al af en Ingrid ook al druk bezig, dat krijg je als je meer paarden wil uitbrengen ;)
Ik heb er maar eentje en dat vind ik genoeg, eerst maar kijken hoe de winter verloopt en dan ga ik pas plannen.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 17:13

Gilbey @ ik heb mijn klanten en leveranciers benaderd en hebben wat kunnen betekenen. mijn voerleverancier sponserde 150kg krachtvoer naar keuze, andere klant wilde de bezinebonnetjes wel hebben enz ;)

Fannetje @ tanx, kom graag als ik beter ben

wedstrijdplanning moet nu al weer aangepast worden. KNHS internationale kalender er maar bij gepakt; Fasna Trail staat er niet op en gaat in ieder geval niet op de "geplande" datum door, maar ze zijn er wel mee bezig schijnt. WK jonge paarden in Compiègne gaat ook niet door ivm het WK in Euston Park :( en daar gaat mijn planning dus al weer }>

Karrimh dan maar waarschijnlijk eerder op de 160km starten, Sera zou naar Compiègne gaan enz.

toch wel handig als je tijdig weet wanneer welke wedstrijden (definitief) zijn, dan kan je eventueel je planning en dus ook training aanpassen. had bv voor Karrimh de Fasna 160km op de planning (juni dus), wordt nu hoogst waarschijnlijk Gartow en dus 2 maanden eerder. wel handig als je dit weet ivm je wintertraining ;)

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:26

dat is inderdaad wel handig om te weten inderdaad

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 18:01

Margreetje schreef:
Zijn de ruiterpaden daar wel goed begaanbaar na al die regen?
Hier is onze paddock/rijbak zo'n beetje verzopen... :n

Anders rijd ik zondag ook jullie kant op :))

Ja hoor, hier in de duinen zijn de paden ondanks de vele regen altijd te doen.

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 18:47

Tis wel koud hé buiten..... := (tja, ben een watje)
Maar ik kan morgen ook nog steeds, moet alleen even kijken hoe ik daar kom....
Ik zie dat de Hammerdijk uitkomt op die 5-sprong, is dat de hoofdweg naar die parkeerplaats (op de anwb site zijn die andere wegen van de 5-sprong kleiner, misschien zandwegen?)

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:26

Margreetje schreef:
Ik zie dat de Hammerdijk uitkomt op die 5-sprong, is dat de hoofdweg naar die parkeerplaats (op de anwb site zijn die andere wegen van de 5-sprong kleiner, misschien zandwegen?)

Was dit voor mij bedoeld, nee toch?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:28

Karrimh schreef:
Gilbey @ ik heb mijn klanten en leveranciers benaderd en hebben wat kunnen betekenen. mijn voerleverancier sponserde 150kg krachtvoer naar keuze, andere klant wilde de bezinebonnetjes wel hebben enz ;)

Fannetje @ tanx, kom graag als ik beter ben

wedstrijdplanning moet nu al weer aangepast worden. KNHS internationale kalender er maar bij gepakt; Fasna Trail staat er niet op en gaat in ieder geval niet op de "geplande" datum door, maar ze zijn er wel mee bezig schijnt. WK jonge paarden in Compiègne gaat ook niet door ivm het WK in Euston Park :( en daar gaat mijn planning dus al weer }>

Karrimh dan maar waarschijnlijk eerder op de 160km starten, Sera zou naar Compiègne gaan enz.

toch wel handig als je tijdig weet wanneer welke wedstrijden (definitief) zijn, dan kan je eventueel je planning en dus ook training aanpassen. had bv voor Karrimh de Fasna 160km op de planning (juni dus), wordt nu hoogst waarschijnlijk Gartow en dus 2 maanden eerder. wel handig als je dit weet ivm je wintertraining ;)

Even off topic, fasna gaat dus niet door in 2012? Of nog niet bekend?
Leek mij wel heel gaaf om eens te kijken daar maar als het niet doorgaat wordt het moeilijk :P

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:28

daffie:

nee, dat gaat over de parkeerplaats bij Lunteren voor morgen, maar ik kan daar niet goed antwoord op geven omdat ik daar ook weer niet zo vaan kom (was bij die parkeerplaats in 2007 voor het laatst :D , bij een TREC wedstrijd)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:34

Margreetje schreef:

Via de lageveldweg en hammerdijk is idd verhard, vijfsprongweg is 500m zand, de andere wegen zijn allemaal zand idd, dus kan wel snappen dat de anwb je via de lageveldweg en hammerdijk stuurt, dan ben je iid gelijk bij de parkeerplaats.
Maar zal ik warme choc meenemen voor naderhand?

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:36

prima :D , ik zorg voor koeken

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 19:39

Kim Fasna stond op de voorlopige kalender op 16 juni, maar met de ALV kregen we te horen dat deze datum het in ieder geval niet wordt. de KNHS heeft dan al een ander evenement op het terrein, de nieuwe penningmeester zei dat ze er wel mee bezig zijn.

heb er een hard hoofd in, had ik nu dit jaar maar de 160 gestart ipv de 120 :(

Bianca het is altijd wel fijn om tijdig te weten wanneer welke wedstrijden + afstanden er zijn, zo weet je in de winter ook waar je aan toe bent. nu heb ik natuurlijk meerdere paarden om te starten (6 voor mezelf + super shet Dinky = 7) dus dan heeft het iets meer planning nodig ;)

Sandra kom je de hot coco ook bij mij thuis bezorgen :j

Gilbey en die lekkere koeken horen daar natuurlijk ook bij :9

nu baal ik nog meer |(

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:43

Ik weet het...
Ik heb ook al een planning voor komend jaar, is wel handig om te weten met trainen in de winter...
Denk je trouwens dat je volgende week nog komt of niet?

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:44

De volgende keer is er ook lekkers hoor! Als je om de hoek had gewoond had ik het wel willen brengen, maar ja, jij moet weer heel ergens anders wonen ;)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:50

om morgen ook even langs te komen is voor mij ook even te veel, moet er naast Gilbey nog 2 aan het werk zetten.

Tja ik doe het nog rustig aan met "maar" 3 paarden, maar ook ik vind vind het handig om op tijd te gaan plannen. Zeker als je graag goed wil op trainen naar een WK.

Donna, ik ga dit jaar ook even beter in de gaten houden wanneer bij jou die cross trainingen zijn en verder kijken of ik weer naar Rob Jansen en Gert Boonzaaier kan. (dan kan ik natuurlijk ook nog weer wat lekkers mee nemen :D )

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:11

Ik neem wel heet water mee voor thee....ik lust alleen chocola in harde vorm }>
Is het de bedoeling dat we daar om 11 uur aanwezig zijn of moet ik er dan al op zitten?

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:28

met jou reisafstand is 11.00 daar zijn denk het fijnste, dan doe ik dat ook :D

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:32

Gilbey schreef:
met jou reisafstand is 11.00 daar zijn denk het fijnste, dan doe ik dat ook :D

Oke, gaan we doen.

Wat is het zandgat eigenlijk? Moet ik me daar nog geestelijk voor voorbereiden? :P

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:53

Dat is een zandafgraving waar ik omheen rij, omdat ik de afdalingen niet durf, moutainbikers zijn er dol op, zegt dat genoeg? In het zandgat is een menparcour uitgezet met hindernissen, dus dat is wel leuk in de zomer, maar is nu erg nat denk.
Gilbey gaat daar wat enge klimmetjes en daling doen, ik rij er omheen, dus je hoeft je nergens voor voor te bereiden, als je dat niet wil.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:59

A oke zo. Planning voor zeven paarden is ook wel veel. Ik ben ook al weer aan het plannen :D

Sorryvoor het Off topic. veel pleziee morgen!

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:05

Veel plezier morgen.

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:30

Ben benieuwd hoe stijl die afdaling is....heb ook weinig zin om koppeltje duikelend beneden te belanden :P
Tot morgen!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:33

maar voor de TREC zijn dat goeie trainings hellingen

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 22:59

ik ga de volgende keer ook graag met je mee hoor, heuveltraining = goed voor de billen :j

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:11

Karrimh schreef:
ik ga de volgende keer ook graag met je mee hoor, heuveltraining = goed voor de billen :j

ja, krijgen ze lekker kontje van <3